דמדומי האלפים

תהלוכה אצילית חולפת ביערות הארץ התיכונה, בדרכה לנמלים האפורים ולמסע האחרון למערב.

בני גזע הקיסרים הגווע מסתגרים בעיר החולמת, ושוקעים בתענוגות וכשפים אפלים, שנפש אנושית לא תוכל לשאת.

האלים העתיקים ישנים בגבעות החלולות, והוגים כיצד ניגפו בפני הצלב ונשק הברזל.

במעבה האדמה, נושק שיער כסוף לרצפת הבזלת, עת כורעות הכוהנות השחורות בפני העכבישה לולות', מלכת השדים.

ילדי המחר מוצאים עצמם מוקפים בשרידיו של עולם אכזר וישן, המסרב להרפות ולגווע.

טירה מרחפת מעל שבט אורקים מבועת, בעוד פנים עדינות-תוים מביטות מטה במבט קר ונוכרי.

במעגל קסום בו רוקדות הפיות, עולה המולת דחפור, הסולל דרכו אל לב היער העתיק.

על-פני רבבות עולמות, ניצבים בני-הלילית, אחיהם הבכורים של בני האדם, בפני שקיעתו של גזעם. ...וביער אחד שבין העולמות, מוצא עצמו עוד אלף צעיר ונרגש בעינה של סופת זעם חסרת-רחמים.

מאז "איגור 1", עולה הטרוניה "מתי כבר יהיה כנס בנושא פנטסיה?"
כל נסיון קודם לפעילות כזו התמסמס בערטילאיות ובכך ש -90% ממשחקי התפקידים שאנחנו משחקים עונים על הדרישה ל"פנטסיה".
כנס "דמדומי האלפים" נוקט קו אחר, נוקשה ומאתגר: אל תתנו לנו סתם "פנטסיה", אלא ספרו לנו על האלפים. ספרו לנו על ימיהם האחרונים ועל כלייתם. ספרו לנו על מותו של היופי השמימי והעלמותם של הכשרונות האלוהיים של בכורי-האדמה. ספרו לנו גבורת בני חווה אשר הסירו מעלינו את עולו של גזע האדונים האכזר הזה, ועל שרידי הקסם המתקימים בדוחק גם בשולי העולם המודרני.

כנס "דמדומי האלפים" יתקים במסגרת כנס "ביגור 2004", ומטרתו העיקרית היא להלהיב ולדרבן מנחים להנחות בכנס. מנחים המעונינים להשתתף בפרויקט מוזמנים לפנות לדותן דימט, באיסיקיו 4299074, באימייל dotan@corky.net ובסלולרי 054572817. ההרשמה להנחיה בביגור (כלומר, קביעת זמן ומקום בו יורץ המשחק) היא באחריות המנחים המשתתפים עצמם, ותעשה דרך האחראי על-כך מטעם ביגור 2004.

דותן דימט, 31 דצמבר 2003


( ציור באדיבות אליסה בלייק )