כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.
גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת הגירסה הבאה | הגירסה הקודמת הגירסה הבאה הגירסה הבאה בשני הצדדים | ||
aluf:דברים_שצריך_לעשות [2006/06/17 13:16] ריש_לקיש |
aluf:דברים_שצריך_לעשות [2006/09/01 10:55] בבסטר |
||
---|---|---|---|
שורה 1: | שורה 1: | ||
- | - לעבד את המאמר השני של זיוה שמיר | + | - לעבד את המאמר השני של זיוה שמיר. **זוקס** |
- היסטוריה של [[מקאמה|המקאמה]], מהשירה הערבית בימי הביניים, דרך השירה העברית ברניסאנס, עד למקאמה המודרנית ובמיוחד יל"ג, שכתב מקאמה על קורות המקאמה. אני רוצה את הטקסט הזה! לקשר ל-"[[מקאמה|בדיחה עממית בחרוזים]]". | - היסטוריה של [[מקאמה|המקאמה]], מהשירה הערבית בימי הביניים, דרך השירה העברית ברניסאנס, עד למקאמה המודרנית ובמיוחד יל"ג, שכתב מקאמה על קורות המקאמה. אני רוצה את הטקסט הזה! לקשר ל-"[[מקאמה|בדיחה עממית בחרוזים]]". | ||
- | - להשיג את [[אלוף בצלות ואלוף שום|הנוסח המוקדם]] (הומברג) | + | - להשיג את [[אלוף בצלות ואלוף שום|הנוסח המוקדם]] (הומברג) **אביר וגדי ידברו עם בית ביאליק** - **__הם אמרו שכל החומר ארוז בגלל השיפוצים ואין מצב לגשת אליו עד (אולי) אפריל 2007!!!__**. **//זין בתחת וכוס בצלחת. תסלח לי, כן.//** |
- | - ביאליק שלח לעגנון את אבוא"ש עם הקדשה, מעין עקיצה כנגד "הכנסת כלה", ועגנון ענה בחרוזים. על כך ענה ביאליק "הפעם רואה אנוכי / שכוחך יפה בחרוזים מכוחי." זיוה שמיר מביאה מאגרות, ד' עמוד פו', ואונגרפלד (תשל"ד עמ' 197). אני רוצה את המכתבים. יש עוד כמה אזכורים חשובים לאגרות, למשל המכתב על [[בקי בהטיה]]. | + | - מהאגרות שזיווה שמיר מדברת עליהן, נותר למצוא את המכתב על [[בקי בהטיה]]. |
- | - שירים גסים שכתב ביאליק כשהיה תלמיד ישיבה: "תענית ציבור לעצירת צדיק", "אכילת אשם", "הבעל תשובה", "חווה והנחש", "מלכת שבא". להשיג ולהשוות. | + | - שירים גסים שכתב ביאליק כשהיה תלמיד ישיבה: "תענית ציבור לעצירת צדיק", "אכילת אשם", "הבעל תשובה", "חווה והנחש", "מלכת שבא". להשיג ולהשוות - **זוקס (שלא מתרגש מהם) יסרוק ויעלה** |
- | + | - לברר מצב משפטי של איורים של גוטמן ולסרוק - כנראה שייכים לדביר, צריך לפנות אליהם - **לא, מנוהלים על ידי מוזיאון נ"ג בנוה צדק. פניתי אליהם אבל הם זבלים ולא החזירו לי מייל. יש לחקור יותר לעומק** | |
+ | - לאסוף את כל המידע שנותר לגבי עיבודים. שאלה: האם אנחנו רוצים לדבר עם משתתפים מכל ההפקות? יוצרי ההפקות הכי אחרונות? | ||
+ | - לאסוף תמונות מכל ההפקות - כל מה שניתן להשיג, כולל אישורים. | ||
+ | - לכתוב ביוגרפיה רצינית-אך-משעשעת. | ||
+ | - למלא את ההערות האדומות בטקסט. | ||
+ | - להפוך הערות ומובאות לאנוטציות ראויות. |