כלים של משתמש

כלים של אתר


ezekiel_s_spaceship:פרק_חמישי

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה הבאה
הגירסה הקודמת
ezekiel_s_spaceship:פרק_חמישי [2021/10/31 18:43]
jobu523
ezekiel_s_spaceship:פרק_חמישי [2021/11/15 08:52] (הגרסה הנוכחית)
jobu523
שורה 1: שורה 1:
-===== פרק חמישי - ??? =====+===== פרק חמישי - פמוט! פמוט! מלכותי בעד פמוט! ​=====
 כל פרקי הסיפור נמצאים [[https://​corky.net/​israel/​game/​ezekiel_s_spaceship/​%D7%A4%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7|כאן]] כל פרקי הסיפור נמצאים [[https://​corky.net/​israel/​game/​ezekiel_s_spaceship/​%D7%A4%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7|כאן]]
  
-< להשלים בעתיד תקציר פרק ​זה? >+הכל מתחיל בפמוט ​קטן שישוב לו בפינת חדרו של מוטי. ​פמוט קטן. פמוט קסום. אשר לולו לוקחת ומכאן ​הכל מדרדר!
  
  
שורה 1077: שורה 1077:
 השעה: 17:23 בבוקר יום שישי ה- 12.4.19 עד 23:23. השעה: 17:23 בבוקר יום שישי ה- 12.4.19 עד 23:23.
  
-המקום: ירושליים, ביתו של הצדיק נפתלי ​ולאחר מכן גן העדן.+המקום: ירושלים,​ ביתו של הצדיק נפתלילאחר מכן גן העדן ​(חוצו והר הקרח שבתוכו).
  
 מתו: 0! מתו: 0!
שורה 1085: שורה 1085:
 גלים: מחברדני לשרדני - כעת שרדני. גלים: מחברדני לשרדני - כעת שרדני.
  
-וכך מצאנו את עצמנו בדרך לעוד משיגיוארגי. למרות דבריו הקודמים שרדני דווקא שמח לדלג לגיהנום. כך גם כל בני משפחתו,​ מסתבר.+וכך מצאנו את עצמנו בדרך לעוד משיגאורג. למרות דבריו הקודמים שרדני דווקא שמח לדלג לגן עדן. כך גם כל בני משפחתו,​ מסתבר.
  
-נפתלי מוציא ומראה לנו את המפה של גן העדן. קצת כמו הגיהנום גם היא עשויה מעגלים מעגלים. נפתלי מציין שהוא יזרוק אותנו פנימה בקצה ואנו נצטרך למצוא את דרכנו למטרה - החצוצרה. נפתלי ממשיך ומדגיש שלאחר שנמצא וניקח את החצוצרה נצטרך לחזור בחזרה אם נרצה לחזור כפי שהגענו. אולם, יש גם דרך מהירה יותר. אם עוברים על רצונו במידה ניכרת אזי הוא יזרוק אותכם החוצה מגן עדן ישירות. אנו איננו מבינים ונפתלי מרחיב ואומר שהמקום סותר את היצר והרצון (שזה בעצם הגהנום). גן העדן מרעיב את אלו דרך יצירתיות יתר עד שאתה לא מגיע לכדי מימוש. אלכסנדרה תוהה ואומרת שזה נשמע דומה מאד לזוהר ונפתלי מסכים. הוא ממשיך ​ ואומר שאנו מכירים את הגהנום ואת היצר שלנו לפיכך ​אם נשתמש בזה הוא ​יזרוק אותנו. הוא ממשיך וחוזר על הרעיון - למצוא את החצוצרה זה להפגין עם הרצון. לא אידאלי אבל רצונו יעבור על כך. לעומת זה מה שהכי נוגד את רצונו זה הרצון מהגהינום (וכן, כך נפתלי מדבר על הכוח האלוהי. זהו רצונו).+נפתלי מוציא ומראה לנו את המפה של גן העדן. קצת כמו הגיהנום גם היא עשויה מעגלים מעגלים. נפתלי מציין שהוא יזרוק אותנו פנימה בקצה ואנו נצטרך למצוא את דרכנו למטרה - החצוצרה. נפתלי ממשיך ומדגיש שלאחר שנמצא וניקח את החצוצרה נצטרך לחזור בחזרה אם נרצה לחזור כפי שהגענו. אולם, יש גם דרך מהירה יותר. אם עוברים על רצונו במידה ניכרת אזי הוא יזרוק אותכם החוצה מגן עדן ישירות. אנו איננו מבינים ונפתלי מרחיב ואומר שהמקום סותר את היצר והרצון (שזה בעצם הגהנום). גן העדן מרעיב את אלו דרך יצירתיות יתר עד שאתה לא מגיע לכדי מימוש. אלכסנדרה תוהה ואומרת שזה נשמע דומה מאד לזוהר ונפתלי מסכים. הוא ממשיך ואומר שאנו מכירים את הגהנום ואת היצר שלנו לפיכך זה יעזור לנו להתגבר על עודף היצרתיות. הוא ממשיך וחוזר על הרעיון - למצוא את החצוצרה זה להפגין עם הרצון. לא אידאלי אבל רצונו יעבור על כך. לעומת זה מה שהכי נוגד את רצונו זה הרצון מהגהינום ​(זה מה שהכי נכון לדני) ​(וכן, כך נפתלי מדבר על הכוח האלוהי. זהו רצונו).
  
-נפתלי פותח פתח ואנו מגיעים לגן עדן. כל אחד ממהותינו עוצרת במעגל אחר (גם עם "​פיזית"​ כלונו ביחד בכניסה לגן עדן).+נפתלי פותח פתח ואנו מושפרצים לגן עדן. כל אחד ממהותינו עוצרת במעגל אחר (גם עם "​פיזית"​ כלונו ביחד בכניסה לגן עדן).
  
 לאחר שאנו חוזרים מגן העדן, דני התייעץ מעט בבקומדיה האלוהית,​ חלק גימל שנכתבה על ידי הצדיק דנטה על המעגלים השונים של הגיהנום והוא גילה שכאשר צדיקים מגיעים לגן עדן הם מתקדמים עד אשר הם נעצרים במעגל המתאים לקושי האישי שלהם. הקשיים של המעגלים הם: לאחר שאנו חוזרים מגן העדן, דני התייעץ מעט בבקומדיה האלוהית,​ חלק גימל שנכתבה על ידי הצדיק דנטה על המעגלים השונים של הגיהנום והוא גילה שכאשר צדיקים מגיעים לגן עדן הם מתקדמים עד אשר הם נעצרים במעגל המתאים לקושי האישי שלהם. הקשיים של המעגלים הם:
-  * מעגל ראשון - אנשים של עמדו בשבועתיהם (לא אמיצים)+  * מעגל ראשון - אנשים של עמדו בשבועותיהם (לא אמיצים)
   * מעגל שני - מי שעשה מעשה טוב מתוך רצון לתהילה אבל לא מהסיבה הנכונה. זה המעגל של שרדני.   * מעגל שני - מי שעשה מעשה טוב מתוך רצון לתהילה אבל לא מהסיבה הנכונה. זה המעגל של שרדני.
   * מעגל שלישי - אנשים שעשו מעשים טובים מתוך אהבה אך הם לא עמדו בפני פיתויים. זה המעדל של לולו.   * מעגל שלישי - אנשים שעשו מעשים טובים מתוך אהבה אך הם לא עמדו בפני פיתויים. זה המעדל של לולו.
   * מעגל רביעי - החכמים והפקחים שהיו זהירים ושהפחד עצר אותם. זה המעגל של פחדני.   * מעגל רביעי - החכמים והפקחים שהיו זהירים ושהפחד עצר אותם. זה המעגל של פחדני.
   * מעגל חמישי - אלא שלחמו למען הצדק הקוסמי וזו המעלה הגבוהה שלהם. זה המעגל של אלכסנדרה וארי.   * מעגל חמישי - אלא שלחמו למען הצדק הקוסמי וזו המעלה הגבוהה שלהם. זה המעגל של אלכסנדרה וארי.
-  * מגעל שישי - אנשים שהם צדיקים,​ וטהורי לב (כאלו שהום מוסרניים לעילא ולעילא. וזהו). זה המעגל של חברדני. +  * מעגל שישי - אנשים שהם צדיקים,​ וטהורי לב (כאלו שהום מוסרניים לעילא ולעילא. וזהו). זה המעגל של חברדני. 
-  * מעגל שביעי - אנשי הרוח. אלא שהפיצו את האמת האלוהית שבזכותם אחרים נכנסו לגן העדן ​+  * מעגל שביעי - אנשי הרוח. אלא שהפיצו את האמת האלוהית שבזכותם אחרים נכנסו לגן העדן ​.
   * מעגל שמיני - מרחב ששמור לקדושים בלבד.   * מעגל שמיני - מרחב ששמור לקדושים בלבד.
-  * מעדל תשיעי מרחב ששמור רק לאלו עם המניע הראשוני.+  * מעגל תשיעי מרחב ששמור רק לאלו עם המניע הראשוני.
  
-כאשר אנו עומדים בגן עדן מפעמים בכולנו תחושות שונות. רק לאחר שאנו חוזרים אנו מבינים שאנו חולקים חלק מאותן תחושות. דני עבד קשה, ראיין את כולם והגיע למסקנה שעל פי המגעל שכל אחד שייך אליו כך יש יותר ויותר תחושות שמגבילות אותנו. כלומר ככל שהמעגל אליו אנו שייכים גבוה יותר כך יש יורת ​הגבלות עלינו. דני הסיק את המסקנות הבאות:+כאשר אנו עומדים בגן עדן מפעמים בכולנו תחושות שונות. רק לאחר שאנו חוזרים אנו מבינים שאנו חולקים חלק מאותן תחושות. דני עבד קשה, ראיין את כולם והגיע למסקנה שעל פי המעגל שכל אחד שייך אליו כך יש יותר ויותר תחושות שמגבילות אותנו. כלומר ככל שהמעגל אליו אנו שייכים גבוה יותר כך יש יותר תחושות מפעמות בנו. דני הסיק את המסקנות הבאות:
   * בכולם מפעמים הרעינות של חופש רצון כפי שהוא מוגבל על ידי שבועות והבטחות   * בכולם מפעמים הרעינות של חופש רצון כפי שהוא מוגבל על ידי שבועות והבטחות
-  * בכולם מפעם התחושה של נכונות של מחילה על חטאי האחרי+  * בכולם מפעם התחושה של נכונות של מחילה על חטאי האחר
   * בכולם מפעם כעס/​שנאה כלפי אנשים שמתוך חמדנות פגעו בדברים קדושים   * בכולם מפעם כעס/​שנאה כלפי אנשים שמתוך חמדנות פגעו בדברים קדושים
   * בכולם מפעם החיבור או החשיבות שבמסורת,​ בשושלת של גבורה והנחלה לדור הבא   * בכולם מפעם החיבור או החשיבות שבמסורת,​ בשושלת של גבורה והנחלה לדור הבא
   * רק בחברדני מפעם סוג של בטחון בעצמי שלו.   * רק בחברדני מפעם סוג של בטחון בעצמי שלו.
  
-אולם הרבה מהדברים האלו הובנו רק לאחר מעשה. כי ברגע ההוא ​פנתלי פותח את הפתח לגן עדן וכולנו נורים פנימה בשפריץ של אהבה. לוקח לנו זמן להתאפס על עצמנו ולקלוט שאנו על משטח חול ויש עיר קסומה (ואלוהית) במרחק.+אולם הרבה מהדברים האלו הובנו רק לאחר מעשה. כי ברגע ההוא נפתלי פותח את הפתח לגן עדן וכולנו נורים פנימה בשפריץ של אהבה. לוקח לנו זמן להתאפס על עצמנו, יש מציאות מרובדת רבה - ניתן ​לקלוט ​גם שאנו על משטח חול וגם יש עיר קסומה (ואלוהית) במרחק ​וגם נווה מדבר ועוד.
  
-כולנו מתמלאים בהמון רעיונות מה לעשות ואנו תקועים במקום מלאים ברעיונות וחסרים בעשיה.+כולנו מתמלאים בהמון רעיונות מה לעשות ואנו תקועים במקום מלאים ברעיונות וחסרים בעשיה. ​לכל אחד יש דברים אחרים שעליהם הוא נגנב. 
 +  * דני היה מלא ברעיונות מיניים (קאמא סוטרא). 
 +  * אלכסנדרה הייתה עסוקה בחפצים. 
 +  * ארי התעסק במחשבתו הרבה בתוכניות לעשות תכניות לעשות תכניות. 
 +  * לולו מתעסקת הרבה בקולות
  
-אלכסנדרה הראשונה להתאושש יחסית. היא מוציאה מסרק ושוברת אותו. זה אכן מנוגד מעט לרצונו ואכלסנדרה מרגישה חלחלה קלה על כך שהיא עברה על רצונו. הדבר מספק כוח רצון ועוזר לדני להשתלט מעט על עצמו. הוא מנסה לחזור על מה שהוא עשה בגהנום,​ לבצע טקס על גב אנשים. לולו מריירת ולכן הוא מבקש לעשות זאת על גבה של אלכסנדרה. היא מסכימה. היות ודני שטוף רגשות מיניים במקום לחתוך בגבה הוא מלקק את הסמלים הנדרשים בעזרת לשונו על גבה. הדבר מרטיט את אידו והוא בטוח בזכותו הברורה מאליה להשיג את החצוצרה (self entitlemet) הדבר ​גם מעניק ​לדני את השליטה והצמצום של היצירה וגם מעביר כוח (הרמטי?) לארי. ארי מתרכז ברצון לשליטה שלו וכך גם הוא מתאושש מעודף היצירתיות לטובת התקדמות בשטח.+אלכסנדרה הראשונה להתאושש יחסית. היא מוציאה מסרק ושוברת אותו. אלכסנדרה מגלה שלשמור על חפצים זה רצונו. זה אכן מנוגד מעט לרצונו ואכלסנדרה מרגישה חלחלה קלה על כך שהיא עברה על רצונו. כאשר היא שוברת אותו היא מתחברת לנחישות של אלכסנדרה. ומעבירה אותו לארי. ארי חווה קצת איך זה להיות אלכסנדרה. מייד ארי התחיל להסביר לדני מה לעשות. הדבר מספק כוח רצון ועוזר לדני להשתלט מעט על עצמו. הוא מנסה לחזור על מה שהוא עשה בגיהינום, לבצע טקס על גב אנשים. לולו מריירת ולכן הוא מבקש לעשות זאת על גבה של אלכסנדרה. היא מסכימה. היות ודני שטוף רגשות מיניים במקום לחתוך בגבה הוא מלקק את הסמלים הנדרשים בעזרת לשונו על גבה. הדבר מרטיט את אידו והוא בטוח בזכותו הברורה מאליה להשיג את החצוצרה (self entitlemet) הדבר עובר לאלכסנדרה. אלכסנדרה נהיית מפוקסת ​עוד יותר. גם ארי מתפקס עוד ועוד הוא מחזק את ה XXX ומעניק אותו לדני.
  
-אנו מצליחים להתגבר על עודף היצירתיות ובמקום זה אנו פועלים. בקלות אנו נעים אל העיר ובתוכה ומגיעים להר קרחשבתוכו יש דמות מלאכית עם חצוצרה בידו. אלכסנדרה ניגשת לקרח ושואבת קרח (מיים) אל עצמה ​מתוך מודעות מלאה שצריך יהיה להוציא ​את המיים מייד החוצה. הדבר משחרר מארבע פינות הר הקרח ארבע חיות - אריה, שור, ​עדם ונשר. הן נראות מרושעות ​ במיוחד ונגדנו והן אומרות קדוש, קדוש, קדוש.+אנו מצליחים להתגבר על עודף היצירתיות ובמקום זה אנו פועלים. בקלות אנו נעים אל העיר ובתוכה ומגיעים להר קרח/​גביש ​שבתוכו יש דמות מלאכית עם חצוצרה בידו. אלכסנדרה ניגשת לקרח ושואבת קרח (מיים) אל עצמה עם החלטה ​מראש ​לאן לשפוך את זה מראש (לרגליה). הדבר משחרר מארבע פינות הר הקרח ארבע חיות - אריה, שור, ​אדם ונשר. הן נראות מרושעות ​ במיוחד ונגדנו והן אומרות קדוש, קדוש, קדוש.
  
 האריה מסתער על אלכסנדרה ומפיל אותה בזמן שהשור נוגח בדני ושובר את ידו. ארי, ידו השמאלית לא מתפקדת כראוי, לא מצליח לעצור את הנשר שפוגע בו. כולם על הרצפה פגועים או מריירים כאשר... האריה מסתער על אלכסנדרה ומפיל אותה בזמן שהשור נוגח בדני ושובר את ידו. ארי, ידו השמאלית לא מתפקדת כראוי, לא מצליח לעצור את הנשר שפוגע בו. כולם על הרצפה פגועים או מריירים כאשר...
שורה 1122: שורה 1126:
  
  
 +==== פגישה שישים ושש - 31.10.2021 ====
 +=== שמי הוא ארמסטרונג,​ לואי ארמסטרונג,​ אמרה החצוצרה ===
 +השעה: זמנים מדוייקים אינם קיימים בגן העדן. הארועים קרו בזמן כדור הארץ: יום שישי ה- 12.4.19.
  
 +המקום: גן העדן
  
 +מתו: 0! יש המון מתים מסביב. אבל אף אחד לא עבר מצב צבירה במהלך סשן זה.
  
-==== פגישה שישים ושש - 31.10.2021 ==== +חפצים: חצוצרה! (שופר!)
-=== נגלה ??? === +
-השעה: 23:23 בבוקר יום שישי ה- 12.4.19 עד ??:23.+
  
-המקום: ???+גלים: משרדני לפחדני - כעת פחדני.
  
-מתו: 0!+הקרב בין ​משפחת קטלאל למלאך ​וארבעת עושי דברו מרעיד שמייםכול אחד מבני המשפחה מותקף על ידי אחד מעושי דברו של המלאך. הקרב מבולבל עד למאד. חלק מכלל הנקודות שמבליחות בתוכו הן: ארי עומד כאריה כנגד הנשר אשר פוצע אותו שוב ושוב. פחדני, אשר מותקף על ידי השור, מושפע מהבנתו על ארי, מחליט להתמקד במטרה תוך קבלת החלטה קשה, מחליק בין רגליו של ארי ומשאיר אותו להאבק גם בשור. אז דני מנסה להוציא את החצוצרה מידיו של המלאך. לולו נאבקת באדם ושרה לו שירי ערש על מנת שירדם. אלכסנדרה חומקת מהאריה נעה לכיוון החצוצרה עוזרת לדני להגיע אליה. ארי מרדים את המלאך. לולו שרה למלאך שיר ערש. דני מושך ומחזיק בידו את החצוצרה ואלכסנדרה תוהה מה שמה. לואי עונה דני, זה הוא שמה.
  
-חפצים: 0!+כאשר דני מחזיק את החצוצרה הוא מסתכל מסביב בכולם הפצועים ומבין שאם המשפחה תשאר כאן כולנו נמות והוא מיד נאחז בגיהנומדני אשר תמיד מעוניין לחתוך בבשר החי, מבקש - בנימוס - לעשות זאת בבשרה של אלכסנדרה וכשזו מסכימה הוא חותך. דם נוזל. שרירים נחתכים. רצונו אינו מרוצה ומקיא את כלל המשפחה החוצה מגן עדן למשרדו של מוטי אשר מחזיק ביד שופר!
  
-גלים: משרדני לפחדני - כעת פחדני.+הקרב היה מבולבל עד למאד. כולם נאבקו בו עד הקצה. אולם אחד הדברים המעניינים הוא שהקיום שלנו בגן העדן נתן ​לנו להבין היטב ולעומק אחד את השני. למעשה, רק כאשר אנו מבינים את אחתינו/​אחינו ורק כאשר מתוך הבנה זו אנו פועלים בגן העדן, רק אז פועלנו מגיע לשיא כוחו. כאשר קודם כל האדם מדגים את רצונו ואז אפשר ללמוד מזה ולקבל את הרצון של אותו אחד ולהפעיל בעצמך. 
 + 
 +לאחר הקרב דיברנו כל אחד מה הוא הבין על האחר ואלו אוסף ההבנות שעלו: 
 +  * לולו - להוסיף חיים לעולם 
 +  * ארי - הרצון לפרוק עול 
 +  * ארי - פועמת בו ההבנה ​שעל מנת להשיג את המטרה לעיתים נדרש לעשות החלטות קשות 
 +  * אלכסנדרה - יש בה את הביטחון (Conviction) שהיא עושה את הדבר הנכון 
 +  * אלכסנדרה - ההתייחסות לדברים כחפץ. 
 +  * אלכסנדרה - המשפחה כהרחבה של האני.  
 +  * דני - יש לו shit list של כל אלו שהוא רוצה לנקום בהם. והוא אוהב להגיש את הנקמה שלו קרה. 
 +  * דני - המודעות לכך שהוא ראוי (self entitlement) לקבל את הדברים מסביבו 
 +  * דני - רצון עמוק להבין את עצמו, בהצלחה מועטה 
 + 
 +__**אפילוג שהוא פרולוג**__ 
 + 
 +כעת אנו נזכרים במה שבאמת קרה. לאחר שסיימנו את המעגל הקטן חזרנו הבייתה ללימודים ודיבורים. זמן קצר לאחר מכן צואמוטי התקשר וביקש שנגיע למשימוטי. כאשר המשפחה הגיעה אליו, דני הכין את עצמו לדיון מלא על כך שהוא לא מוכן להביא לו - למוטי - כל חפץ חוץ מפמוט. אולם בשלב הזה הוא פצח ברייור אינטנסיבי. כשהוא התעורר הוא כבר היה בגן עדן, וזה דקה אחת מאוחר מידי. שאר המשפחה לעומת זאת עברה תחת שבט ידו של מוטי אשר הכריז על שני שינויים מהותיים. הראשון הוא שהפעם נסמלץ את עצמנו וככה יהיה שוני קטן יותר עד לא קיים. השינוי השני הוא שברגע שנשים את ידינו על החפץ הוא מייד ימשוך אותנו החוצה. בדיוני המשפחה וצואמוטי הוסכם שהחפץ הפעם יהיה שופר ​.
  
 +__** פרולוג שהוא באמת פרולוג**__
 +לאחר המשימוטי המשפחה צולעת כעוסה בחזרה לחללית. דני מספר, משימה אחת מאוחר מידי, שהוא לא רצה להביא שום חפץ למוטי. אלכסנדרה מאוכזבת מזה שהיא לא יכולה לפתח מערכת יחסים רצינית עם השופר. ארי מסתכל על ידו ורוטן לעצמו. לולו מהורהרת.
  
  
שורה 1142: שורה 1166:
  
  
-===== סוף פרק חמישי - ???? =====+===== סוף פרק חמישי - פמוט! פמוט! מלכותי בעד פמוט! ​=====
ezekiel_s_spaceship/פרק_חמישי.1635698630.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2021/10/31 18:43 על ידי jobu523