כלים של משתמש

כלים של אתר


ezekiel_s_spaceship:פרק_רביעי

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה הבאה
הגירסה הקודמת
ezekiel_s_spaceship:פרק_רביעי [2021/02/15 17:30]
jobu523 [פגישה ארבעים - 8.2.2021]
ezekiel_s_spaceship:פרק_רביעי [2021/03/08 17:07] (הגרסה הנוכחית)
jobu523 [פגישה ארבעים - 8.2.2021]
שורה 500: שורה 500:
 גלים: מזהיר לפחדן - כעת פחדן. גלים: מזהיר לפחדן - כעת פחדן.
  
-לאחר הכניסה הדרמטית,​ תומס מידע מצביע לכיוונה של מרי ואז לכיוונו של ג'​וזף הזוהר. זו, עם ידיים מושטות,​ נכנסת ​לאזור זה ומטיחה את ג'​וזף בקיר (היא שולפת אותו מתוך זרן כיד מתוך כפפה). זרן נשאר חסר ג'​וזף וקורס במקום (ככפפה חסרת יד).+לאחר הכניסה הדרמטית,​ תומס מידע מצביע לכיוונה של מרי ואז לכיוונו של ג'​וזף הזוהר. זו, עם ידיים מושטות,​ נכנסת ​דרך הקרע שיצר ארי ​ומטיחה את ג'​וזף בקיר (היא שולפת אותו מתוך זרן כיד מתוך כפפה). זרן נשאר חסר ג'​וזף וקורס במקום (ככפפה חסרת יד).
  
-תומס פונה בדחיפות לדני "יש משהו עדיין ​ביסודותמצא אותו"​. בשלב זה אנו מגלים שתומס, מרי וגיוארג הבינו שתהיה בעיה עוד לפני שהגיעו ותכננו על טקס. זה קריטי שאנו נעשה את השלבים של הטקס כמו שתומס תכנן. כמו כן אין להשתמש באוניברסיטה. ההסבר על כל הנושאים האלו יגיעו מאוחר יותר, מבטיח תומס.+תומס פונה בדחיפות לדני "​יש ​למצוא את המקום ביסודות ​שדרכו הזוהמה נכנסת. ​את נקודת התורפה שם". בשלב זה אנו מגלים שתומס, מרי וגיוארג הבינו שתהיה בעיה עוד לפני שהגיעו ותכננו על טקס. זה קריטי שאנו נעשה את השלבים של הטקס כמו שתומס תכנן. כמו כן אין להשתמש באוניברסיטה. ההסבר על כל הנושאים האלו יגיעו מאוחר יותר, מבטיח תומס.
  
 דני מזהה עם כוכבים שאכן יש משהו זר ומוזר - זוהר אפילו - ביסודות,​ שנע דרך או בתוך הדרגון ליין שמתחת לחללית ומרעיל את החללית. לאורך זמן ג'​וזף עדיין ינצח גם אם הוא קרוס לו בצד. דני מספר כל זאת לתומס ומראה לו על הנקודה שנמצאת באדמה שמתחת ליסודות,​ מתחת לאיזה מטר של בטון, וכן מצביע על נקודת התורפה דרכה אפשר לפגוע בזוהר המדובר - אותה נקודה מסוימת שבה הוא נמצא וממנה צריך להוציא אותו. ​ דני מזהה עם כוכבים שאכן יש משהו זר ומוזר - זוהר אפילו - ביסודות,​ שנע דרך או בתוך הדרגון ליין שמתחת לחללית ומרעיל את החללית. לאורך זמן ג'​וזף עדיין ינצח גם אם הוא קרוס לו בצד. דני מספר כל זאת לתומס ומראה לו על הנקודה שנמצאת באדמה שמתחת ליסודות,​ מתחת לאיזה מטר של בטון, וכן מצביע על נקודת התורפה דרכה אפשר לפגוע בזוהר המדובר - אותה נקודה מסוימת שבה הוא נמצא וממנה צריך להוציא אותו. ​
  
-תומס פונה לאלכס ואומר לה להביא את האדמה הנגועה בעזרת נשימת החומר. אולם היא לא מצליחה - אולי כי זה מאחורי מטר בטון, אולי הזוהר סתם שלילי. אך חסרה הצלחה באוויר.+תומס פונה לאלכס ואומר לה להביא את האדמה הנגועה בעזרת נשימת החומר. אולם היא לא מצליחה - אולי כי זה מאחורי מטר בטון, אולי הזוהר סתם שלילי. או אולי לפעמים הקסם פשוט לא עובד. אך חסרה הצלחה באוויר.
  
-תומס פונה לאלכסנדרה ואומר לה ש - אלף - זמן הוא קריטי, אין הרבה זמן לפני שמה שג'​וזף עשה יקרה. ​ו- בית - עד כמה שאפשר היא צריכה לעשות זאת בעצמה או מקסימום עם עזרה מהמשפחה הגרעינית שלה. המשפחה הגרעינית,​ פותחת בדיון זוטא (אחד מהכוחות הידועים שלה), רעיונות עולים ויורדים כמו בלונים,​ ובסוף ארי מציע להשתמש בלבנות החבלה, אותם שמרנו מהנסיון הקודם של נורית כנגדנו. אין לנו ידע רב על איך לבנות חבלה עובדות,​ אך גם אין לנו ברירה רבה. ארי יודע מספיק על כיצד להפעיל לבנות, ודני יודע על כוחות/​מפלי כוחות/​נקודות תורפה/​מומנטומים מספיק על מנת לחשב היכן יש להטמין את הלבנה על מנת לשבור במקסימום אפקטיביות את הבטון שבדרך, עם מינימום של פגיעה במבנה שמסביב. ארי, עם פטיש חמש קילו שובר לעצמו בור קטן, מטמין את הלבנה. אנו פותחים את כל החלונות/​דלתות שיש (על מנת לתת לאוויר מקום לזרום) ומפוצצים את הלבנה. הדרך נפתחה! אלכסנדרה כעת יכולה למשוך את האדמה הרעולה,​ ואכן מביאה ומשפיכה אותו לתוכו של תומס שמייד ​שופך אותו ​סביבו ומשתמש בו לציור, או ליתר דיוק, לפיסול פנטגרמה מסביבו.+תומס פונה לאלכסנדרה ואומר לה ש - אלף - זמן הוא קריטי, אין הרבה זמן לפני שמה שג'​וזף עשה יקרה. בית ​- עדיין ננצל את הזמן הקצר הזה ללימוד ו- גימל ​- עד כמה שאפשר היא צריכה לעשות זאת בעצמה או מקסימום עם עזרה מהמשפחה הגרעינית שלה. המשפחה הגרעינית,​ פותחת בדיון זוטא (אחד מהכוחות הידועים שלה), רעיונות עולים ויורדים כמו בלונים,​ ובסוף אלכסנדרה מציעה להשתמש בלבנות החבלה, אותם שמרנו מהנסיון הקודם של נורית כנגדנו. אין לנו ידע רב על איך לבנות חבלה עובדות,​ אך גם אין לנו ברירה רבה. ארי יודע מספיק על כיצד להפעיל לבנות, ודני יודע על כוחות/​מפלי כוחות/​נקודות תורפה/​מומנטומים מספיק על מנת לחשב היכן יש להטמין את הלבנה על מנת לשבור במקסימום אפקטיביות את הבטון שבדרך, עם מינימום של פגיעה במבנה שמסביב. ארי, עם פטיש חמש קילו שובר לעצמו בור קטן, מטמין את הלבנה. אנו פותחים את כל החלונות/​דלתות שיש (על מנת לתת לאוויר מקום לזרום) ומפוצצים את הלבנה. הדרך נפתחה! אלכסנדרה כעת יכולה למשוך את האדמה הרעולה,​ ואכן מביאה ומשפיכה אותו לרגליו של תומס שמייד ​אוסף אותו ​בעזרת קסם אישי- ומשתמש בו לציור, או ליתר דיוק, לפיסול פנטגרמה מסביבו. בסיום עבודתה,​ מרוצה אלכסנדרה פוסעת לג'​וזף ולוקחת עגיל מאוזנו.
  
-כעת תומס מבקש שארי יוליך את ג'​וזף מסביב ויטפטף מדמו על פינות הפנטגרמה. ארי זורק חול על ג'​וזף,​ נשכב, ואז ג'​וזף קם כשהוא עדיין מעולף, ומזיז את גופתו שלו, חותך בה, ומטפטף דם על פינות הפנטגרמה. בסיום ג'​וזף דופק את ראשו בקיר וחוזר לקריסתו.+כעת תומס מבקש שארי יוליך את ג'​וזף מסביב ויטפטף מדמו על פינות הפנטגרמה. אלכסנדרה מנדבת את העגיל שהרגע לקחת לטובתו של ארי שישתמש בזה לחורר חור לדם לנזול. ארי זורק חול על ג'​וזף,​ נשכב, ואז ג'​וזף קם כשהוא עדיין מעולף, ומזיז את גופתו שלו, חותך בעצמו עם העגיל, ומטפטף דם על פינות הפנטגרמה. בסיום ג'​וזף דופק את ראשו בקיר וחוזר לקריסתו. ​
  
 ראוי לציין, שלאורך כל הארועים,​ דני מצלם את הטקס, הן דרך משקפיו (הפחות טובים) וגם דרך המצלמות הפזורות מסביב. בסיום הוא מתכנן לשלוח את כל הטקס לאלכסנדרה על מנת שזו תפתח תיק ארטיפקטים דיגיטליים בנוסף לתיק הפיזי הקיים שלה. ראוי לציין, שלאורך כל הארועים,​ דני מצלם את הטקס, הן דרך משקפיו (הפחות טובים) וגם דרך המצלמות הפזורות מסביב. בסיום הוא מתכנן לשלוח את כל הטקס לאלכסנדרה על מנת שזו תפתח תיק ארטיפקטים דיגיטליים בנוסף לתיק הפיזי הקיים שלה.
שורה 524: שורה 524:
 כעת כשהכל רגוע תומס מסביר את המגבלות שהוא נתן. ​ כעת כשהכל רגוע תומס מסביר את המגבלות שהוא נתן. ​
  
-ראשית - מדוע אי אפשר היה להשתמש בזוהר - מסתבר שבנושאים רגישים לזמן, באם הקוסם מולך יודע על כך, הוא יכול לנצל לרעה את האוניברסיטה על מנת שיתבזבז זמן. הזוהר חזק בזה במיוחד היות והוא מציג מטבעו אפשרויות רבות שונות ולכן האוניברסיטה הייתה כנראה לא עוזרת במקרה הנוכחי.+ראשית - מדוע אי אפשר היה להשתמש באוניברסיטה ​- מסתבר שבנושאים רגישים לזמן, באם הקוסם מולך יודע על כך, הוא יכול לנצל לרעה את האוניברסיטה על מנת שיתבזבז זמן. הזוהר חזק בזה במיוחד היות והוא מציג מטבעו אפשרויות רבות שונות ולכן האוניברסיטה הייתה כנראה לא עוזרת במקרה הנוכחי.
  
 שנית - מדוע אלכסנדרה הייתה צריכה לעשות את החלק שלה בעצמה? כי צריך היה להראות יכולת עצמאית ובעלת כח של המשפחה הגרעינית שאינה נסמכת על גורמים זרים. צריך להראות שאנו (המשפחה) בעלי כח ושאף אחד לא צריך להתעסק בנו. בנוסף, בהערה צדדית הוא אמר שהטקס שהוא תכנן לעשות הסתמך על כך שאנו נבצע אותו, ואם נכניס גורמים זרים (גיוארג לדוגמא) זה יחליש את הטקס, שלא תוכנן מראש לזה. הוא מרחיב ואומר שלדוגמא אם לא היינו מצליחים לפתוח את הדרך לאלכסנדרה אז הוא היה יכול לבקש מגיוארג שיביא את האדמה. ובהזדמנות נדירה זו הוא מברך אותנו על ההצלחה הקולוסאלית שלנו לעשות את הטקס בעצמנו. שנית - מדוע אלכסנדרה הייתה צריכה לעשות את החלק שלה בעצמה? כי צריך היה להראות יכולת עצמאית ובעלת כח של המשפחה הגרעינית שאינה נסמכת על גורמים זרים. צריך להראות שאנו (המשפחה) בעלי כח ושאף אחד לא צריך להתעסק בנו. בנוסף, בהערה צדדית הוא אמר שהטקס שהוא תכנן לעשות הסתמך על כך שאנו נבצע אותו, ואם נכניס גורמים זרים (גיוארג לדוגמא) זה יחליש את הטקס, שלא תוכנן מראש לזה. הוא מרחיב ואומר שלדוגמא אם לא היינו מצליחים לפתוח את הדרך לאלכסנדרה אז הוא היה יכול לבקש מגיוארג שיביא את האדמה. ובהזדמנות נדירה זו הוא מברך אותנו על ההצלחה הקולוסאלית שלנו לעשות את הטקס בעצמנו.
  
-כעת עולה השאלה מה עושים עם ג'​וזף. בהתחלה,​ דני (!) מייצג את הדעה המיליטנטית של לחסל אותו. אפשר לזהות את השאריות של העריץ (מהגהינום) בתוכו. האחרים מעלים אפשרויות אחרות - אולי אפשר לנצל אותו לטובתנו. דני שעושה בדק בית בנתיים,​ קולט מהיכן הגיע כל הטסטרון המיותר הזה, מנגב את עצמו במהירות,​ ומסכים עם החברה על כך שעדיף לנצל אותו לטובתנו. לדוגמא,​ כך אנו חושבים,​ שאולי כדאי שיהיה קצת זוהר מסביב לתת עוד אפשרויות קסם בישראל. ארי גם משתעשע במחשבה שזו נקמה נחמדה כנגד יחזקאל. שיסבול קצת בחזרה. לולו שואלת אותו למה הוא כל כך רוצה לנקום ביחזקאל,​ אך לא מקבלת תשובה ברורה. זה ארי. בסופו של הדיון זוטא, אנו מסכימים לשחרר את ג'​וזף ולראות כיצד יהיה אפשר לנצל אותו לטובתנו בהמשך. אנו מבהירים לג'​וזף שהיינו יכולים לחסל אותו, אבל במקום זה אנו רוצים לפתוח עידן חדש במציאות,​ אנו נשחרר אותו ונשמח אפילו לעזור לו להקים גני זוהר חדשים.+כעת עולה השאלה מה עושים עם ג'​וזף. בהתחלה,​ דני (!) מייצג את הדעה המיליטנטית של לחסל אותו. אפשר לזהות את השאריות של העריץ (מהגהינום) בתוכו. האחרים מעלים אפשרויות אחרות - אולי אפשר לנצל אותו לטובתנו. דני שעושה בדק בית בנתיים,​ קולט מהיכן הגיע כל הטסטרון המיותר הזה, מנגב את עצמו במהירות,​ ומסכים עם החברה על כך שעדיף לנצל אותו לטובתנו. לדוגמא,​ כך אנו חושבים,​ שאולי כדאי שיהיה קצת זוהר מסביב לתת עוד אפשרויות קסם בישראל. ארי גם משתעשע במחשבה שזו נקמה נחמדה כנגד יחזקאל. שיסבול קצת בחזרה. לולו שואלת אותו למה הוא כל כך רוצה לנקום ביחזקאל,​ אך לא מקבלת תשובה ברורה. זה ארי. גיוארג מציע פשוט לשחרר את ג'​וזף. בסופו של הדיון זוטא, אנו מסכימים לשחרר את ג'​וזף ולראות כיצד יהיה אפשר לנצל אותו לטובתנו בהמשך. אנו מבהירים לג'​וזף שהיינו יכולים לחסל אותו, אבל במקום זה אנו רוצים לפתוח עידן חדש במציאות,​ אנו נשחרר אותו ונשמח אפילו לעזור לו להקים גני זוהר חדשים. אלכסנדרה צועקת על דני שהיא לא מוכנה שישתלו זוהר בחללית ודני מייד מציע להקים גני זוהר מחוץ לחללית עם ג'​וזף.
  
-אז תומס מציע לנו שכדאי שגיוארג ישים תחת חסותו את החללית. תומס מסביר שהדבר הזה אינו אומר שהוא יקבל את המקום או יהיה לו כח/​חשיבות/​זכות/​בעלות על החללית. הדבר רק מציין את מערכת היחסים ביננו. אנו תומכים בו והוא נותן חסות לנו. מעין חוזה הגנה הדדי, עם היררכית יחסים - הוא הבוס של ישראל, ואנו משפחת קוסמים בישראל תחת הבוס. כולם מסכימים שזה רעיון טוב. גיוארג מוציא את הטלפון ונוקש בו כמה דברים ודקות ספורות לאחר מכן עובר מטוס מעל החללית כשהוא משאיר זנב אוויר מאחוריו. דני שעוקב אחר הדרגון ליין מזהה שיש זרימה כעת בין החללית לבין נתב"​ג דרך הקו. המטוסים מסמנים סימנים קסומים בשמיים (יעני סיגיל),​ סימנים דקלרטיביים וכולם מרגישים את הקשר שנוצר בין כאן (חללית) לשם (נתב"​ג).+אז תומס מציע לנו שכדאי שגיוארג ישים תחת חסותו את החללית ​ואנו נקבל מקום מועדף באימפריה הצומחת של גיוארג. תומס מסביר שהדבר הזה אינו אומר שהוא יקבל את המקום או יהיה לו כח/​חשיבות/​זכות/​בעלות על החללית. הדבר רק מציין את מערכת היחסים ביננו. אנו תומכים בו והוא נותן חסות לנו. מעין חוזה הגנה הדדי, עם היררכית יחסים - הוא הבוס של ישראל, ואנו משפחת קוסמים בישראל, במעגל הראשון, ​תחת הבוס. כולם מסכימים שזה רעיון טוב. גיוארג מוציא את הטלפון ונוקש בו כמה דברים ודקות ספורות לאחר מכן עובר מטוס מעל החללית כשהוא משאיר זנב אוויר מאחוריו. דני שעוקב אחר הדרגון ליין מזהה שיש זרימה כעת בין החללית לבין נתב"​ג דרך הקו. המטוסים מסמנים סימנים קסומים בשמיים (יעני סיגיל),​ סימנים דקלרטיביים וכולם מרגישים את הקשר שנוצר בין כאן (חללית) לשם (נתב"​ג). אנו מזהים שמדובר בטקס ארבע מימדי - כולל זמן. לאורך כל הארוע אלכסנדרה מתעדת את זה, מציירת בטירוף במחברתה את כל הארוע. דני מתעד את כל הארוע, מצלם הן את גיוארג והן את אלכסנדרה.
  
-כשכולם עסוקים,​ ולשם הדקלרטיבות דה-אקסלנס,​ מרי תופסת את ג'​וזף וחותכת באיבחה את גרונו. זה משפריץ דם וג'​וזף קורס מת על הרצפה מלאת הרסיסים וסחלה מטקסים.+כשכולם עסוקים,​ ולשם הדקלרטיבות דה-אקסלנס,​ מרי תופסת את ג'​וזף, שולחת מבט לארי, מבט של רוצח לרוצח, אומרת "​מכשפה לא תחיון!" ​וחותכת באיבחה את גרונו. זה משפריץ דם וג'​וזף קורס מת על הרצפה מלאת הרסיסים וסחלה מטקסים.
  
 טם טם טם, הסשן נשלם והפרק תם. טם טם טם, הסשן נשלם והפרק תם.
  
-סצנה פוסט-טמטמטמית - מתקיים דיון זוטא עם מרי מדוע היא הרגה את ג'​וזף. זו אומרת שצריך לחסל כל נגע באיבו. יש התמרמרות כללית כנגד מרי על כך שהיא לא נתנה לנו להחליט,​ כפי שתומס אמר. אולם, במבט היא מבהירה שהיא הבוס של תומס והוא לא מבטיח דברים בשמה. בסיומו של הדיון גיוארג ​עוזב לאחר שהוא אומר "​בפעם הבאה שיש הרג מתוכנו,​ נא לדבר איתי מראש"​.+סצנה פוסט-טמטמטמית - מתקיים דיון זוטא עם מרי מדוע היא הרגה את ג'​וזף. זו אומרת שצריך לחסל כל נגע באיבו. יש התמרמרות כללית כנגד מרי על כך שהיא לא נתנה לנו להחליט,​ כפי שתומס אמר. אולם, במבט היא מבהירה שהיא הבוס של תומס והוא לא מבטיח דברים בשמה. בסיומו של הדיון גיוארג ​מסיים ​באקט מלכותי באומרו "​בפעם הבאה שיש הרג מתוכנו,​ נא לדבר איתי מראש" ​ועזיבה בחטף.
  
  
ezekiel_s_spaceship/פרק_רביעי.1613403034.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2021/02/15 17:30 על ידי jobu523