כלים של משתמש

כלים של אתר


supernova:בדיקת_ארועים

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה הבאה
הגירסה הקודמת
supernova:בדיקת_ארועים [2007/08/31 17:29]
dm תגובות פזורות
supernova:בדיקת_ארועים [2013/11/02 18:00] (הגרסה הנוכחית)
שורה 2: שורה 2:
  
 היו מספר מאורעות בסשן האחרון שאני לא בטוח שיכלו לקרות. זה מעין דף דיון פתוח כדאי לסגור דברים עד הפגישה הבאה. רוב הבעיות היו בקרב. העדפתי לתת לו לזרום ולחשוב על בעיות לאחר מכן. אפילו על משפטים לא התעקשתי שם. היו מספר מאורעות בסשן האחרון שאני לא בטוח שיכלו לקרות. זה מעין דף דיון פתוח כדאי לסגור דברים עד הפגישה הבאה. רוב הבעיות היו בקרב. העדפתי לתת לו לזרום ולחשוב על בעיות לאחר מכן. אפילו על משפטים לא התעקשתי שם.
- 
- 
- 
  
 ===== גבע יוצר גופים זהים ===== ===== גבע יוצר גופים זהים =====
שורה 10: שורה 7:
  
 אולי הפתרון נמצא בידיעת [[המלה|המלה]] שלו: אולי הפתרון נמצא בידיעת [[המלה|המלה]] שלו:
-  ​You must not know too much, or be too precise or scientific about birds and trees and flowers and water-craft;​ a certain free margin, and even vagueness - perhaps ignorance, credulity - helps your enjoyment of these things...+ 
 +<​html><​div dir="​ltr"><​hr /></​html>​ 
 +You must not know too much, or be too precise or scientific about birds and trees and flowers and water-craft;​ a certain free margin, and even vagueness - perhaps ignorance, credulity - helps your enjoyment of these things... 
 +<​html><​hr /></​div></​html>​
  
 כל הגופים הללו, בין אם שלו ובין אם של אנשים אחרים, לא באמת זהים. הם רק נראים ככה, תודות לחוסר הדיוק האינהרנטי של הטבע. ממש כמו שני עלים על עץ - אם תבחן אותם לעומק תגלה שהם שונים בתכלית,​ העץ הרכיב אותם מחומרים שונים ובזמן אחר, אבל מבחוץ הם נראים אותו הדבר. כל הגופים הללו, בין אם שלו ובין אם של אנשים אחרים, לא באמת זהים. הם רק נראים ככה, תודות לחוסר הדיוק האינהרנטי של הטבע. ממש כמו שני עלים על עץ - אם תבחן אותם לעומק תגלה שהם שונים בתכלית,​ העץ הרכיב אותם מחומרים שונים ובזמן אחר, אבל מבחוץ הם נראים אותו הדבר.
שורה 25: שורה 25:
  
  --- //​[[:​אני]] 2007/08/27 19:21//  --- //​[[:​אני]] 2007/08/27 19:21//
 +
 +----
  
 הבעיה כאן היא שכאציל אתה עושה פעולה בעולם, אתה לא יכול לשלוט בצורה בה המסטיק יפרש את זה. אם תיצור אדם, אז יווצר לך אדם בעולם כשהמסטיק מחליט איך לבנות את זה. אין לך שליטה על הצורה בה המסטיק בוחר את התוצאות. הבעיה כאן היא שכאציל אתה עושה פעולה בעולם, אתה לא יכול לשלוט בצורה בה המסטיק יפרש את זה. אם תיצור אדם, אז יווצר לך אדם בעולם כשהמסטיק מחליט איך לבנות את זה. אין לך שליטה על הצורה בה המסטיק בוחר את התוצאות.
שורה 30: שורה 32:
 אני עוד צריך לחשוב על זה  אני עוד צריך לחשוב על זה 
  --- //[[jobu]] 2007/08/28 13:05//  --- //[[jobu]] 2007/08/28 13:05//
 +
 +----
  
 כל הסיפור של ניקוד גבוה בתבונה הוא שליטה על הצורה בה המסטיק מפרש דברים. כל הסיפור של ניקוד גבוה בתבונה הוא שליטה על הצורה בה המסטיק מפרש דברים.
  
  --- //​[[:​אני]] 2007/08/31 17:15//  --- //​[[:​אני]] 2007/08/31 17:15//
 +
 +----
  
 אני חושב שעליתי על הבעיה. כאצילים אתם לא שייכים לפרטים של העולם, אלא למילים וההגדרות של העולם. העולם (המסטיק) מטפל בפרטים. גבע יכול ליצור: רוסי, גרוזיני או יהודי. הוא לא יכול ליצור את משה או את בוריס (במובן של האנשים המסוימים האלו). אתם מילים והגדרות,​ אתם משפיעים על העולם דרך מילים והגדרות. טליה יכולה לעשות שער הגנה אלקטרוני עם תותחים (כל אלו הגדרות). היא לא יכולה לעשות את השער כניסה בבית ספר שבו היא למדה. זה חד וחלק עוד עקרון ששוה לכתוב אותו. עקרון ה[[הגדרות מול הצבעות]]. אני חושב שעליתי על הבעיה. כאצילים אתם לא שייכים לפרטים של העולם, אלא למילים וההגדרות של העולם. העולם (המסטיק) מטפל בפרטים. גבע יכול ליצור: רוסי, גרוזיני או יהודי. הוא לא יכול ליצור את משה או את בוריס (במובן של האנשים המסוימים האלו). אתם מילים והגדרות,​ אתם משפיעים על העולם דרך מילים והגדרות. טליה יכולה לעשות שער הגנה אלקטרוני עם תותחים (כל אלו הגדרות). היא לא יכולה לעשות את השער כניסה בבית ספר שבו היא למדה. זה חד וחלק עוד עקרון ששוה לכתוב אותו. עקרון ה[[הגדרות מול הצבעות]].
שורה 40: שורה 46:
  
  --- //[[jobu]] 2007/08/28 14:04//  --- //[[jobu]] 2007/08/28 14:04//
 +
 +----
 +
 +צרה צרורה, אבל אני אגיב בדף ובמקום שנמצא לנכון.
 +
 + --- //​[[:​אני]] 2007/08/31 17:30//
  
 ===== גבע יוצר גוף בשביל מישהו ===== ===== גבע יוצר גוף בשביל מישהו =====
שורה 73: שורה 85:
 ==== הפתרון של גולה ==== ==== הפתרון של גולה ====
  
-[[גולה]] העלתה רעיון של לתת לאצילים בעלי ניקוד גבוה בתבונה יתרון בפעולה על יצורים-תבוניים (כולל אצילים,​ או לפחות החלק התבוני שלהם). ניקוד גבוה נותן לך מהירות תגובה גבוהה יותר, אבל הוא צריך לתת לך גם תפיסה טובה יותר, אינטואיציה טובה יותר, אינטילגנציה ויכולת טקטית גבוהות יותר, וכיו"​ב. כל אלו דברים שלא כל-כך באים לידי בטוי, בעיקר בגלל שאנחנו משתמשים ביכולות האנושיות של השחקן ולא של הדמות((ע"​ע [[בעיית האינטליג'​נס]])). +[[:גולה]] העלתה רעיון של לתת לאצילים בעלי ניקוד גבוה בתבונה יתרון בפעולה על יצורים-תבוניים (כולל אצילים,​ או לפחות החלק התבוני שלהם). ניקוד גבוה נותן לך מהירות תגובה גבוהה יותר, אבל הוא צריך לתת לך גם תפיסה טובה יותר, אינטואיציה טובה יותר, אינטילגנציה ויכולת טקטית גבוהות יותר, וכיו"​ב. כל אלו דברים שלא כל-כך באים לידי בטוי, בעיקר בגלל שאנחנו משתמשים ביכולות האנושיות של השחקן ולא של הדמות((ע"​ע [[בעיית האינטליג'​נס]])).
  
 ==== פתרון המסטיק ==== ==== פתרון המסטיק ====
שורה 115: שורה 126:
  
   * להחזיק את המציאות כפי שהיא. פשוט למנוע מאצילים את הפעולה שלהם. זה ממש לא סביר - כי פעולת אצילים היא מחוץ לתבונה,​ היא קוראת בזמן שאינו ניתן לשליטה על ידי התבונה ולכן אין אפשרות באמת למנוע כזה דבר.   * להחזיק את המציאות כפי שהיא. פשוט למנוע מאצילים את הפעולה שלהם. זה ממש לא סביר - כי פעולת אצילים היא מחוץ לתבונה,​ היא קוראת בזמן שאינו ניתן לשליטה על ידי התבונה ולכן אין אפשרות באמת למנוע כזה דבר.
-  * או הפעולה שלהם שמופיעה - נעלמת (כי היא חלשה מידי) - כאן מדובר במאבק על איזה פעולה תהיה במציאות. ברור שהאציל יוכל ליצור את הפעולה שלו. אולם המסטיק ימחוק אותה לאחר מכן. המסטיק יחזור למצבו המקורי. כמובן יש כאן עניין של מחיר - וזה יהיה די יקר - אבל אפשרי. ​(([[ההוא]] כמובן אז אנשים יקחו רק שתיים באנושי ושש באני כדאי למנוע מאצילים אחרים לפעול. הממממ. קצת טרוויאלי מידי. יתכן שהיכולת שלך למנוע פעילות מאציל - היא גם תלויה בערך האנושי שלך. אתה יכול להחזיק כנגד הוספה, רק אם יש לך הוספה בעצמך באנושי). באופן כללי - שתיים למנוע פעילויות מאציל אחר זה לא נשמע סביר. ושלוש מתאים יותר.+  * או הפעולה שלהם שמופיעה - נעלמת (כי היא חלשה מידי) - כאן מדובר במאבק על איזה פעולה תהיה במציאות. ברור שהאציל יוכל ליצור את הפעולה שלו. אולם המסטיק ימחוק אותה לאחר מכן. המסטיק יחזור למצבו המקורי. כמובן יש כאן עניין של מחיר - וזה יהיה די יקר - אבל אפשרי. ([[ההוא]] כמובן אז אנשים יקחו רק שתיים באנושי ושש באני כדאי למנוע מאצילים אחרים לפעול. הממממ. קצת טרוויאלי מידי. יתכן שהיכולת שלך למנוע פעילות מאציל - היא גם תלויה בערך האנושי שלך. אתה יכול להחזיק כנגד הוספה, רק אם יש לך הוספה בעצמך באנושי). באופן כללי - שתיים למנוע פעילויות מאציל אחר זה לא נשמע סביר. ושלוש מתאים יותר.
 חשוב לזכור שאין אפשרות להתנגד לארוע אצילי ישירות (ולדוגמא להעלות את מחירו) כי ארוע אצילי הוא ארוע שתמיד יופיע. אפשר רק להתנגד לתוצאות שלו. חשוב לזכור שאין אפשרות להתנגד לארוע אצילי ישירות (ולדוגמא להעלות את מחירו) כי ארוע אצילי הוא ארוע שתמיד יופיע. אפשר רק להתנגד לתוצאות שלו.
 גם הנקודה הזו מאד בעייתית,​ כי המסטיק תמיד משתנה לאחר פעולה אצילית,​ על זה אין הרבה מה לעשות. והנחה יסודית למשחק היא שהפעולות של האצילים (גם תבוניות) הם מחוץ לתפיסת התבונה. כך שאם המסטיק השתנה מפעולה אצילית הוא שונה. פעולה אצילית יכולה לבוא רק אחר כך. גם הנקודה הזו מאד בעייתית,​ כי המסטיק תמיד משתנה לאחר פעולה אצילית,​ על זה אין הרבה מה לעשות. והנחה יסודית למשחק היא שהפעולות של האצילים (גם תבוניות) הם מחוץ לתפיסת התבונה. כך שאם המסטיק השתנה מפעולה אצילית הוא שונה. פעולה אצילית יכולה לבוא רק אחר כך.
שורה 121: שורה 132:
  
 == שלוש - גריעה == == שלוש - גריעה ==
 +
 החלשה של המסטיק. החלשה של המסטיק.
   * בהנחה שאתה יודע את הארוע האצילי שיגיע - אתה יכול למנוע או להחליש קו מסוים של פעילויות. כך שהארוע האצילי ישתנה לכיוון שאתה מחליש אותו. אם גבע יוצר גוף - אתה יכול לדאוג לכך שהגוף יהיה ילד/​חלש/​מפגר.   * בהנחה שאתה יודע את הארוע האצילי שיגיע - אתה יכול למנוע או להחליש קו מסוים של פעילויות. כך שהארוע האצילי ישתנה לכיוון שאתה מחליש אותו. אם גבע יוצר גוף - אתה יכול לדאוג לכך שהגוף יהיה ילד/​חלש/​מפגר.
שורה 131: שורה 143:
  
 == ארבע - העצמה == == ארבע - העצמה ==
 +
   * להוסיף הגדרה למסטיק שהיא המציאות - בהקשר זה - כאשר יש מאורע שמופיע - אתה יכול להגיד כיצד מאורע זה יתרחש. כרגיל יש עניין של אנרגיה וכדומה. וכן כמה זמן אתה מוכן להחזיק את זה. אבל אתה יכול לשלוט במסטיק. באם זה אציל שאתה מכיר שרוצה לעשות פעולה אזי זה קל. גבע הולך ליצור גוף, אזי אתה יכול להוסיף שתורת הסיכויים תתן את האפשרות שאתה רוצה במידה סבירה. או כאן אפשר להוסיף את הסיכוי שקקטוס יגדל באמצע שדה כדורגל!   * להוסיף הגדרה למסטיק שהיא המציאות - בהקשר זה - כאשר יש מאורע שמופיע - אתה יכול להגיד כיצד מאורע זה יתרחש. כרגיל יש עניין של אנרגיה וכדומה. וכן כמה זמן אתה מוכן להחזיק את זה. אבל אתה יכול לשלוט במסטיק. באם זה אציל שאתה מכיר שרוצה לעשות פעולה אזי זה קל. גבע הולך ליצור גוף, אזי אתה יכול להוסיף שתורת הסיכויים תתן את האפשרות שאתה רוצה במידה סבירה. או כאן אפשר להוסיף את הסיכוי שקקטוס יגדל באמצע שדה כדורגל!
   * אם זה אציל שאתה מתגוננן ממנו - זה נהיה מסובך משמעותית יותר וצריך יהיה לחשוב על מה זה אומר. כאן אתה מגדיר איך אתה רוצה שהמסטיק יפעל כאשר יהיה אציל שיעשה עליו פעולה. כמובן, כתמיד, אתה חייב להגדיר זאת לפני הפעולה של האציל, וכרגיל לא פשוט לנחש במה מדובר כאשר זה אציל זר. נניח אם יש גבע שהולך לייצר גוף כאן, אז אפשר להוריד את תורת הסיכויים שגוף יהיה כאן (המקום מלא בגז מסוכן).   * אם זה אציל שאתה מתגוננן ממנו - זה נהיה מסובך משמעותית יותר וצריך יהיה לחשוב על מה זה אומר. כאן אתה מגדיר איך אתה רוצה שהמסטיק יפעל כאשר יהיה אציל שיעשה עליו פעולה. כמובן, כתמיד, אתה חייב להגדיר זאת לפני הפעולה של האציל, וכרגיל לא פשוט לנחש במה מדובר כאשר זה אציל זר. נניח אם יש גבע שהולך לייצר גוף כאן, אז אפשר להוריד את תורת הסיכויים שגוף יהיה כאן (המקום מלא בגז מסוכן).
שורה 136: שורה 149:
  
 == חמש - הטמרה == == חמש - הטמרה ==
 +
 שינוי של דבר אחד לתוך המסטיק. אני מניח שכאן אתה יכול כבר לשנות דברים שהמסטיק עשה למען אציל אחר. לשנות פעולה אחת במסטיק לגבי מה שקרה. אני לא בטוח שזה ממש חזק, אבל איזה שינוי בודד בחוקי המסטיק אפשר להוסיף כאן? כלומר גבע יצר גוף, אתה מגיע ומשנה חוק אחד לגביו - לדוגמא שהוא יהיה כושי! שינוי של דבר אחד לתוך המסטיק. אני מניח שכאן אתה יכול כבר לשנות דברים שהמסטיק עשה למען אציל אחר. לשנות פעולה אחת במסטיק לגבי מה שקרה. אני לא בטוח שזה ממש חזק, אבל איזה שינוי בודד בחוקי המסטיק אפשר להוסיף כאן? כלומר גבע יצר גוף, אתה מגיע ומשנה חוק אחד לגביו - לדוגמא שהוא יהיה כושי!
   * הכח המרכזי כאן הוא שניתן הפעם ממש לשחק במסטיק לגבי מאורעות שהיו ולשנות אותם רטרואקטיבית.   * הכח המרכזי כאן הוא שניתן הפעם ממש לשחק במסטיק לגבי מאורעות שהיו ולשנות אותם רטרואקטיבית.
  
 == שש - הענקה == == שש - הענקה ==
 +
 להעניק לאחר. די ברור. להעניק לאחר. די ברור.
  
 === על ההבדל בין הגישות === === על ההבדל בין הגישות ===
 +
 המקום המרכזי שאני ([[ההוא]]) רואה בין הגישות היא ש: שרול יותר מסתכל על השפעות על הכוחות של האצילים במסטיק. בעוד שאני יותר ניסיתי להסתכל על יכולות שבאות מהמסטיק עצמו. המקום המרכזי שאני ([[ההוא]]) רואה בין הגישות היא ש: שרול יותר מסתכל על השפעות על הכוחות של האצילים במסטיק. בעוד שאני יותר ניסיתי להסתכל על יכולות שבאות מהמסטיק עצמו.
  
שורה 170: שורה 186:
 ==== הגדרת התחום (בעיקר בתבונה ומקום) ====  ​ ==== הגדרת התחום (בעיקר בתבונה ומקום) ====  ​
  
-נושא שדובר בתחילת דיון המשפטים,​ ועכשיו נצטרך לחזור אליו, הוא התיחום (במובן של גידור) של המשפט. ​  ​+נושא שדובר בתחילת דיון המשפטים,​ ועכשיו נצטרך לחזור אליו, הוא התיחום (במובן של גידור) של המשפט. 
 מלה מוגדרת היטב היות ויש תמיד את הגבלת המלה עליה. אולם מקום ותבונה (כפי שתבוא לעולם) הם בעלי תחום השפעה, לכאורה,​ בלתי מוגבל. עד עכשיו, ניסיתם להבין את העולם וללמוד איך לתפקד בו, ולכן מגבלות רחבות התאימו,​ אולם עכשיו כאשר דברים ברורים יותר, צריך יהיה לחזור ולתחום את המשפטים. מלה מוגדרת היטב היות ויש תמיד את הגבלת המלה עליה. אולם מקום ותבונה (כפי שתבוא לעולם) הם בעלי תחום השפעה, לכאורה,​ בלתי מוגבל. עד עכשיו, ניסיתם להבין את העולם וללמוד איך לתפקד בו, ולכן מגבלות רחבות התאימו,​ אולם עכשיו כאשר דברים ברורים יותר, צריך יהיה לחזור ולתחום את המשפטים.
  
שורה 181: שורה 198:
 במקרה של '​אצילים'​ ב'​מקום',​ היות וטליה נתנה שתי הגבלות רציניות על התחום, אזי בהתאמה נושא ההשפעות פחות עקרוני. כך שהיא יוצאת מתוך ההגדרה האידיאלית,​ אבל מחליפה את זה בפתרון סביר אחר. על פי הגדרה זו, טליה לא יכולה לחזק את השער שהיא יצרה (תוך שימוש במשפט שתיים מקום), אבל היא כן יכולה לחזק את עצמה/​גבע במגוון השפעות שונות. לדוגמא - אם היה גורם רע ואכזר גורם לה להתקף לב במלחמה בבגדד(גבע הרע), אזי היא הייתה יכולה להשתמש במשפט זה, לחזק את הלב שלה ולגרום לו להמשיך לפעול למרות ההתקפה שהוא קיבל. במקרה של '​אצילים'​ ב'​מקום',​ היות וטליה נתנה שתי הגבלות רציניות על התחום, אזי בהתאמה נושא ההשפעות פחות עקרוני. כך שהיא יוצאת מתוך ההגדרה האידיאלית,​ אבל מחליפה את זה בפתרון סביר אחר. על פי הגדרה זו, טליה לא יכולה לחזק את השער שהיא יצרה (תוך שימוש במשפט שתיים מקום), אבל היא כן יכולה לחזק את עצמה/​גבע במגוון השפעות שונות. לדוגמא - אם היה גורם רע ואכזר גורם לה להתקף לב במלחמה בבגדד(גבע הרע), אזי היא הייתה יכולה להשתמש במשפט זה, לחזק את הלב שלה ולגרום לו להמשיך לפעול למרות ההתקפה שהוא קיבל.
  
-===== החזקה משמעו גם חיזוק ====   ​+===== החזקה משמעו גם חיזוק ==== 
 נקודה שנשכחה גם כן, היא שהכוונה בהחזקה,​ היא גם לחזק דבר מה. לגרום לו להיות חזק יותר. לדוגמא,​ אם גבע יחזק את העור שלו עצמו כנגד פעולות חיצוניות,​ אז זה שתיים. ברור מאליו שיש גבול עד כמה העור יכול להחזיק (ולכן גבע העדיף להחליף את העור שלו בעור של מקק שהוא משמעותית חזק יותר). אבל שווה לזכור נקודה זו גם כן. נקודה שנשכחה גם כן, היא שהכוונה בהחזקה,​ היא גם לחזק דבר מה. לגרום לו להיות חזק יותר. לדוגמא,​ אם גבע יחזק את העור שלו עצמו כנגד פעולות חיצוניות,​ אז זה שתיים. ברור מאליו שיש גבול עד כמה העור יכול להחזיק (ולכן גבע העדיף להחליף את העור שלו בעור של מקק שהוא משמעותית חזק יותר). אבל שווה לזכור נקודה זו גם כן.
  
שורה 188: שורה 206:
 נו, די, זו כבר סתם טעות כתיב. אולי צריך לבוא בטענות למחיי השפה העברית שנתקעו על האל"​ף בראשי-מלים,​ אבל אתה מדבר על **א**חזקה. אני חושב שזה סתם מבלבל. "​הוויה"​ וזהו. נו, די, זו כבר סתם טעות כתיב. אולי צריך לבוא בטענות למחיי השפה העברית שנתקעו על האל"​ף בראשי-מלים,​ אבל אתה מדבר על **א**חזקה. אני חושב שזה סתם מבלבל. "​הוויה"​ וזהו.
  
 +===== בחזרה לנושא התבונה ====
  
-===== בחזרה לנושא התבונה ====    
 לאור הנחות היסוד של המשחק לגבי יכולות אצילים,​ אני יכול לראות שני תחומים בלבד לתת לתבונה:​ לאור הנחות היסוד של המשחק לגבי יכולות אצילים,​ אני יכול לראות שני תחומים בלבד לתת לתבונה:​
 1. שינויים בתורת הסיכויים. 1. שינויים בתורת הסיכויים.
שורה 201: שורה 219:
  
  --- //[[jobu]] 2007/08/29 10:13//  --- //[[jobu]] 2007/08/29 10:13//
 +
 +----
  
 אוי, איזו זוועה. אני מעדיף להתרחק כמידת האפשר מ"​שינויים בתורת הסיכויים",​ לא כי זה לא מספיק מאנצ'​קיני,​ אלא כי זה כל-כך מאנצ'​קיני שחבל לי לבזבז את זה על משחק עם ערימת נקבות. חוץ-מזה,​ זה מה שאני עושה בעולם האמיתי. אני מעדיף לגוון קצת במשחק. אוי, איזו זוועה. אני מעדיף להתרחק כמידת האפשר מ"​שינויים בתורת הסיכויים",​ לא כי זה לא מספיק מאנצ'​קיני,​ אלא כי זה כל-כך מאנצ'​קיני שחבל לי לבזבז את זה על משחק עם ערימת נקבות. חוץ-מזה,​ זה מה שאני עושה בעולם האמיתי. אני מעדיף לגוון קצת במשחק.
  
-האפשרות השניה דווקא נחמדה, אבל קצת טפשית.+האפשרות השניה דווקא נחמדה.
  
  --- //​[[:​אני]] 2007/08/31 17:15//  --- //​[[:​אני]] 2007/08/31 17:15//
שורה 223: שורה 243:
  
 ===== בחזרה לנושא השפעה על כוחות אציליים ===== ===== בחזרה לנושא השפעה על כוחות אציליים =====
 +
 השפעה על כוחות של אצילים אחרים, אפשרית לפי ההנחות של המשחק, רק מחוץ לעולם התבונה. שזה בתוך המקום עצמו (לא באזור ההשפעה של המקום שמקיף כל אחד ואחד - אלא במקום עצמו - תחנה המרכזית לדוגמא). השפעה על כוחות של אצילים אחרים, אפשרית לפי ההנחות של המשחק, רק מחוץ לעולם התבונה. שזה בתוך המקום עצמו (לא באזור ההשפעה של המקום שמקיף כל אחד ואחד - אלא במקום עצמו - תחנה המרכזית לדוגמא).
 רעיונות בנושא זה? רעיונות בנושא זה?
supernova/בדיקת_ארועים.1188570584.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2013/11/10 22:00 (עריכה חיצונית)