כלים של משתמש

כלים של אתר


supernova:לילי

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה הבאה
הגירסה הקודמת
supernova:לילי [2007/07/02 23:50]
smadar
supernova:לילי [2013/11/02 18:00] (הגרסה הנוכחית)
שורה 1: שורה 1:
 +====== לילי-הודה חורי - סף ======
 + 
 + ​**לילי- הודה- חורי**
  
-__ ==== **דף דמות 
  
-לילי-הודה-חורי**__ ==== 
  
  
-**שם:** לילי- הודה- חורי 
  
-**מין:** נקבה+"​תועה דמותי בין שתי מראות גדולות
  
-**גיל:** 28 +באור זכוכית עד אין שיעור מוכפלת
-**גובה:** 1.65 +
  
-**משקל:** 60 ק"ג+מקור אל קור נגזר עלי לגלות.
  
-**ת.ז:​**034777430+נבקעת פתע דלת אחר דלת
  
-**ארץ לידה:** טול כרם, ישראל+בפרוזדורים, וכמו כדור
  
-   +מיד אל יד בבואתי נזרקת.
-הודה-לילי חורי נולדה בישראל ​ב 1976 למשפחה ערבית ישראלית מטול כרם. +
-היא הבת הרביעית מבין ארבע עשרה בנות להורים זקנים+
  
-בנעוריה ​למדה בביה"ס בטול כרם, ​אבל לא סבלה את המסגרת הדוגמטית, שכללה בעיקר תכנים  +אחליק אל פני ​העומק ואדור
-פרו ציוניים. ​+
  
-היא נהגה לנמנם ולחלום בשיעורים, אך עם הזמן הפסיקה להגיע לבית הספר ושוטטה +בהזיה של רקע:
-בשדות ובכפרים הסמוכים. ​+
  
-היא נהגה לטפס על עצים, לאסוף ​חלזונות, להאכיל ציפורים וללטף שועלים. ​בשיטוטיה הארוכים בטבע +מחלונות הבית הנכסף
-פיתחה יכולות גופניות מרשימות וחושים מחודדים במיוחד. ​+
  
-בשדות היא קראה הרבה מאוד ספרים, אגדות ​עם, מיתולוגיות וסיפורים על מקומות שונים בעולם ועל +שב מבטיעצרתי על הסף" ​ 
-תרבויות אקזוטיות. ​+ 
  
-היא חלמה להגיע לאותם המקומות ותכננה לצאת לנדוד בעולם כשתגדל. הודה גם אהבה מאוד מוסיקה ובעיקר מוסיקה מזרחית אינסטרומנטלית. ​ 
  
-בילדותה,​ שימשה כשוליה לבונה כלי נגינה בכפר, ובהיותה בעלת חוש שמיעה מפותח, למדה לבד לנגן על חליליות,​ עוד וכינור. ​+  
 +                    ​
  
-החיים בכפר הערבי לא התאימו לה. היא לא סבלה את המסגרת החברתית האינטנסיבית והמחייבת,​ שחדרה לחייה ודרשה ממנה להתנהג ולחשוב כמו כולם. ​ 
  
-מאז ומתמיד נמשכה לחלכאים ונדכאים וסתם לאנשים בודדים,​ בהם נתקלה בשיטוטיה השונים. ​ 
-הם משכו את ליבה ועניינו אותה מאוד, ​ 
  
-בעיקר בשל היכולת הנפשית והפיסית לחיות ולשרוד בשולי החברה. ​ 
  
-הקשרים האינטימיים של הודה במהלך חייה היו מועטים,​ אך היו תמיד עמוקים ובעלי עצמה רגשית 
-רבה. ​ 
  
-כשהייתה ילדה הייתה קשורה מאוד לסבתה הזקנה, מרים, שהייתה אישה חכמה, בעלת חושים טלפתיים מפותחים. הסבתא עסקה ברקיחת תרופות טבעיות ותקשור עם המתים. ​ 
  
-הקשר עמה היה הדבר היחיד שנתן להודה תחושה של בית, של מקום יציב ובטוח. כשסבתה נפטרה בגיל 119 (הודה הייתה בת 12),  
  
-הודה התאבלה זמן רב והחלה להתעניין במוות, בחיים שאחריו ובגלגול נשמות. ​+**מין:** נקבה
  
-כשהייתה בת ארבע עשרה התאהבה במאטיס,​ בן השכנים,​ שהיה מבוגר ממנה בשנים רבות. בין השניים התפתח קשר רומנטי סוער שנשמר בסוד, ​+**גיל:** 28 
 +**גובה:** 1.65 
  
-אך כעבור כמה חדשים נעלם מאטיס מהכפר מבלי להסביר להודה דבר. השמועות סיפרו כי היה מעורב בפרשיית סמים ​גדולה, ברח לסין והפך לקומוניסט. ​+**משקל:** 60 ק"ג
  
-הודה שבורת הלב החליטה שלא תאהב יותר גברים+**ת.ז:​**034777430
  
-אחד הקשרים העמוקים והיציבים שלה לאורך זמן היה עם מכרם, יליד ​טול כרם ​גם הוא.מכרם היה גבר כבן 41, הומוסקסואל שנודה ממשפחתו בשל נטיותיו המיניות המוצהרות, ​+**ארץ לידה:** טול כרםישראל
  
-אך לא גורש מהכפר. מכרם ​היה צייר מחונן, שנהג גם הוא לפרוש ולהתבודד מאנשים. הוא והודה בילו יחד שעות ארוכות ​בביתו והודה שימשה מודל לרבים מציוריו+הודהילי חורי נולדה בישראל ב 1976 למשפחה ערבית ישראלית מטול כרם. היא הבת הרביעית מבין ​ארבע עשרה ​בנות להורים ​זקנים.
  
-כשהייתה הודה בת 16 החל ​אביה לחפש לה שידוך, אבל היא לא רצתה להתחתן ואביה הזקן לא היה גבר  +בנעוריה למדה בביה"ס בטול כרם, אבל לא סבלה את המסגרת ​הדוגמטית,​ שכללה בעיקר ​תכנים  
-תקיף מספיק, כדי להכריח ​אותה לעשות זאת+פרו ציוניים. ​היא נהגה לנמנם ולחלום בשיעורים, אך עם הזמן הפסיקה להגיע לבית הספר ושוטטה 
 +בשדות ובכפרים הסמוכים. ​היא ​נהגה ​לטפס על עצים, לאסוף חלזונות, להאכיל ציפורים וללטף שועלים. בשיטוטיה הארוכים בטבע פיתחה יכולות גופניות מרשימות וחושים מחודדים ​במיוחד. 
 +בשדות ​היא קראה הרבה מאוד ספרים, אגדות עם, מיתולוגיות וסיפורים על מקומות שונים בעולם ועל 
 +תרבויות ​אקזוטיות. ​היא חלמה להגיע לאותם המקומות ותכננה לצאת לנדוד ​בעולם כשתגדל. הודה גם אהבה מאוד מוסיקה ובעיקר מוסיקה מזרחית אינסטרומנטלית. בילדותהשימשה ​כשוליה לבונה כלי נגינה בכפר, ובהיותה בעלת ​חוש שמיעה מפותח, למדה לבד לנגן ​על חליליות, עוד וכינור.
  
-לאחר כמה ​חדשים של לחצים ​חברתיים ומשפחתייםהחליטה לעזוב את הכפר יחד עם מכרם ולנתק ​את קשריה עם משפחתה, שהיו שטחיים ורופפים ממילא+החיים בכפר הערבי לא התאימו להודה. היא לא סבלה את המסגרת החברתית האינטנסיבית ​והמחייבתשחדרה ​לחייה ודרשה ממנה להתנהג ולחשוב כמו כולם. מאז ומתמיד נמשכה לחלכאים ונדכאים וסתם ​לאנשים בודדים,​ בהם ​נתקלה בשיטוטיה השונים. הם משכו את ליבה ועניינו אותה מאודבעיקר בשל היכולת הנפשית והפיסית לשרוד ולחיות בשולי החברה.
  
-היא ​שינתה את שמה ללילי והשניים עברו לגור יחד בצריף מאולתר מפחונים בשדה נטוש בקצה רעננה. +הקשרים האינטימיים של הודה במהלך חייה היו מועטים,​ אך היו ​תמיד עמוקים ובעלי עצמה רגשית רבה. 
 +כשהייתה ילדה הייתה קשורה מאוד לסבתה הזקנה, מרים, ​שהייתה אישה חכמה, בעלת חושים טלפתיים מפותחים. ​הסבתא עסקה ברקיחת תרופות טבעיות ותקשור עם המתים. הקשר ​עמה היה הדבר היחיד שנתן להודה תחושה של בית, של מקום יציב ובטוח. כשסבתה נפטרה בגיל 119 (הודה הייתה ​בת 12), הודה התאבלה זמן ​רב והחלה להתעניין במוות, בחיים שאחריו ובגלגול נשמות. כשהייתה בת ארבע עשרה התאהבה במאטיס, בן השכנים,​ שהיה מבוגר ממנה בשנים ​רבות. בין השניים ​התפתח קשר רומנטי סוער שנשמר ​בסוד, אך כעבור כמה חדשים נעלם מאטיס מהכפר מבלי להסביר להודה דבר. השמועות סיפרו כי היה מעורב בפרשיית סמים גדולה, ברח לסין והפך לקומוניסט. ​הודה שבורת הלב החליטה שלא תאהב יותר גברים
  
-הם גידלו תותים ומכרו אותם לעוברים ושביםהפחון בקצה השדה ​היווה מקור משיכה לעוברי אורח למיניהם ובמיוחד לגברים צעירים ששוטטובדרכים.+אחד ​הקשרים העמוקים והיציבים שלה לאורך זמן היה עם מכרם, יליד טול כרם גם הוא. מכרם ​היה גבר כבן 41, הומוסקסואל ​שנודה ממשפחתו בשל נטיותיו המיניות ​המוצהרות, אך לא גורש מהכפר. מכרם היה צייר מחונן, שנהג גם הוא לפרוש ולהתבודד ​מאנשים. הוא והודה בילו יחד שעות ארוכות והודה שימשה מודל לרבים מציוריו
  
-אלה היו עוצרים בשדה, כדי להתחמם מסביב למדורה ולעשן עשבים, שלילי הייתה מגדלת באהבה. פעמים רבות הייתה לילי יוצאת בלילות לשוטט במקומות אחרים. ​+כשהייתה הודה בת 16 החל אביה לחפש לה שידוך, אבל היא לא רצתה להתחתן ואביה הזקן לא היה גבר תקיף מספיק, כדי להכריח אותה לעשות זאת.לאחר כמה חדשים של לחצים חברתיים ומשפחתיים,​ החליטה לעזוב את הכפר יחד עם מכרם ולנתק את קשריה עם משפחתה,​ שהיו שטחיים ורופפים ממילא. היא שינתה את שמה ללילי והשניים עברו לגור יחד בצריף מאולתר מפחונים בשדה נטוש בקצה רעננה. הם גידלו תותים ומכרו אותם לעוברים ושבים. הפחון בקצה השדה היווה מקור משיכה לעוברי אורח למיניהם ובמיוחד לגברים צעירים ששוטטו בדרכים. ​אלה היו עוצרים בשדה, כדי להתחמם מסביב למדורה ולעשן עשבים, שלילי הייתה מגדלת באהבה. פעמים רבות הייתה לילי יוצאת בלילות לשוטט במקומות אחרים. ​ 
 +היא הייתה לוקחת את ציוריו של מכרם ומנסה למכור אותם בתחנה המרכזית בתל אביב. היא הייתה מתבוננת בסקרנות באנשים שהסתובבו במקום ואף הצליחה להתיידד עם כמה אקסמפלרים מקומיים.  ​
  
-היא הייתה לוקחת את ציוריו של מכרם ומנסה למכור אותם בתחנה המרכזית בתל אביב. ​ 
  
-היא הייתה מתבוננת בסקרנות באנשים שהסתובבו במקום ואף הצליחה להתיידד עם כמה ​אקסמפלרים +===== קווי אישיות ומתאר ​=====
-מקומיים.  ​+
  
 +{{:​supernova:​schiele_maedchen_005_b600.jpg|לילי- רישום של מכרם מ 1996   }}
  
  
-__**קווי אישיות ומתאר**__+לילי היא אישה נמוכה, כהת עור ומעט מלאה. היא אישיות ​רכה ​ונשית מאוד, יצרית, המונעת בדרך כלל על פי שיקולים אמוציונאליים. היא די מופנמת,​ בודדה ונוטה למלנכוליה.
  
 +החיים בכפר הערבי-ישראלי יצרו אצל לילי חווית זהות מבולבלת למדי. ​
 +היא הושפעה מתכתיביה הנוקשים של המערכת הפטריארכלית,​ אך הייתה חשופה בעיקר לסדקיה וחולשותיה. רוב הגברים שהכירה היו אנשים חלשים, רבים מהם אכזבו אותה ודרשו ממנה להתנהג ולחשוב באופן שלא התאים לתפיסת עולמה.
 +לעומת זאת, חלק גדול מהנשים שלילי הכירה (ובמיוחד סבתה מרים) היו דומיננטיות וחכמות,​ אף על פי שלא קיבלו את ההכרה החברתית לכך. ​
  
- +מציאות החיים בכפר התאפיינה גם בדואליות תרבותית יהודית-ערבית. לילי התחנכה על ערכים תרבותיים ערבים-מזרחיים,​ אך ניזונה גם מערכיה של החברה והמוסדות הציוניים,​ שהשתלטו על רוב תחומי החיים בכפר. ​
- +
- +
-{{:​supernova:​schiele_maedchen_005_b600.jpg|:​supernova:​schiele_maedchen_005_b600.jpg}} +
- +
- +
-לילי היא אישה נמוכה, כהת עור ומעט מלאה. היא אישיות רכה ונשית מאוד, יצרית, המונעת בדרך  +
- +
-כלל על פי שיקולים אמוציונאליים. היא די מופנמת,​ בודדה ונוטה למלנכוליה.  +
- +
-מציאות החיים בכפר הערבי-ישראלי יצרה אצל לילי חווית זהות מבולבלת למדי.  +
-היא הושפעה מתכתיביה הנוקשים של המערכת הפטריארכלית,​  +
- +
-אך הייתה חשופה בעיקר לסדקיה וחולשותיה. רוב הגברים שהכירה היו אנשים חלשים, רבים מהם אכזבו אותה ודרשו ממנה להתנהג ולחשוב באופן שלא התאים לתפיסת עולמה. +
- +
-עם זאת, חלק גדול מהנשים שלילי הכירה (ובמיוחד סבתה מרים) היו דומיננטיות וחכמות,​ על אף שלא קיבלו את ההכרה החברתית לכך.  +
- +
-מציאות החיים בכפר התאפיינה גם בדואליות תרבותית יהודית-ערבית.לילי התחנכה על ערכים תרבותיים ערבים-מזרחיים, ​ +
- +
-אך ניזונה גם מערכיה של החברה והמוסדות הציוניים,​ שהשתלטו על רוב תחומי החיים בכפר. ​+
  
 חוויות ההתבגרות של לילי הפכו אותה לאישיות אמביוולנטית,​ לפחות למראית עין. היא נעה בין קטבים שונים, במישורים רבים הקשורים לזהותה המינית,​ התרבותית,​ הדתית והלאומית. ​ חוויות ההתבגרות של לילי הפכו אותה לאישיות אמביוולנטית,​ לפחות למראית עין. היא נעה בין קטבים שונים, במישורים רבים הקשורים לזהותה המינית,​ התרבותית,​ הדתית והלאומית. ​
 +למשל קווי אישיותה הנשיים (כפי שהיא תופסת אותם על רקע החברה המערבית) מעוררים בה פעמים רבות התנגדות פנימית וניכור עצמי. היא כמהה לקשר זוגי ולשותפים בחייה, אך במציאות היומיומית פועלת באופן עצמאי וגברי למדי. לרוב היא מתנהלת לבד ומתקשה לסמוך על אחרים. ​
 +מבחינה תרבותית ולאומית לילי נמצאת בקונפליקט תמידי, שהחריף במיוחד עם מלחמת לבנון, (מה גם שחבריה בהווה הם יהודיים וחלקם אתנוצנטריים במיוחד,​ שלא לומר גזעניים).
  
-קווי אישיותה הנשיים (כפי שהיא תופסת אותם על רקע החברה המערבית)מעוררים בה פעמים רבות התנגדות פנימית וניכור עצמי.  +מבחינה דתית ניתן לומר כי היא אתאיסטית,​ אם כי מוצאת משמעות בשלוש הדתות גם יחד ומאמינה בכל ערך שמזדמן בדרכה ונראה לה רציני ורלוונטי לאותו רגע. למעשה היא מאמינה בצורך של אנשים להאמין במשהו (וגם אלוהים טוב בשביל זה) ובעיקר מאמינה באנשים עצמם, ביכולת הפנימית שלהם לבטא את עצמם וגם להשתנות ולהסתגל למציאות שבה הם נתונים באותו רגע.  
- +יש לה מחויבות מוסרית גבוהה כלפי בני אדם וכלפי כל יצור שמתקשה לעשות זאת. ​    ​
-היא כמהה לקשר זוגי ולשותפים בחייה, אך במציאות היומיומית פועלת באופן עצמאי וגברי למדי. +
-לרוב היא מתנהלת לבד ומתקשה לסמוך על אחרים.  +
- +
-מבחינה תרבותית ולאומית לילי נמצאת בקונפליקט תמידי, שהחריף במיוחד עם מלחמת לבנון,  +
-(מה גם שחבריה בהווה הם יהודיים וחלקם אתנוצנטריים במיוחד,​ שלא לומר גזעניים). +
- +
-מבחינה דתית ניתן לומר כי היא אתאיסטית,​ אם כי מוצאת משמעות בשלוש הדתות גם יחד +
-ומאמינה בכל ערך שמזדמן בדרכה ונראה לה רציני ורלוונטי לאותו רגע. ​ +
- +
-למעשה היא מאמינה בצורך של אנשים להאמין במשהו (גם אלוהים טוב בשביל זה) +
-ובעיקר מאמינה באנשים עצמם, ביכולת הפנימית שלהם לבטא את עצמם וגם להשתנות ולהסתגל למציאות ​ +
- +
-שבה הם נתונים באותו רגע. ​ +
- +
-יש לה מחויבות מוסרית גבוהה כלפי בני אדם וכלפי כל יצור שמתקשה לעשות זאת. ​        +
- +
-התנהגותה של לילי נראית פעמים רבות כהססנית ומתלבטת. היא רואה בדרך כלל כמה נתיבים אפשריים לשייכות,​ מוצאת ברובם מקור להזדהות,​  +
- +
-אך בו זמנית גם מתקשה לבחור באיזה מקום היא רוצה ויכולה להתקיים. בגלל זה היא גם תופסת מקומות כזמניים ומתפתה לעבור ממקום אחד לשני. ​+
  
 +התנהגותה של לילי נראית פעמים רבות כהססנית ומתלבטת. היא רואה בדרך כלל כמה נתיבים אפשריים לשייכות,​ מוצאת ברובם מקור להזדהות,​ אך בו זמנית גם מתקשה לבחור באיזה מקום היא רוצה ויכולה להתקיים. בגלל זה היא גם תופסת מקומות כזמניים ומתפתה לעבור ממקום אחד לשני. ​
 עם זאת, כשהיא בוחרת להשתייך למקום מסוים היא מחויבת מאוד, אקטיבית ואפילו טוטלית. ​ עם זאת, כשהיא בוחרת להשתייך למקום מסוים היא מחויבת מאוד, אקטיבית ואפילו טוטלית. ​
- 
 ניתן לומר עליה גם כי היא אישה סקרנית מאוד, בעל יצר מציצני מפותח ואפילו פרברטי לפעמים. ​ ניתן לומר עליה גם כי היא אישה סקרנית מאוד, בעל יצר מציצני מפותח ואפילו פרברטי לפעמים. ​
 +דווקא בשל היותה אישה מופנמת ולא דומיננטית ברמות החברתיות המערביות המקובלות היא סיגלה לעצמה יכולת של רואה ואינה נראית.היא מתעניינת מאוד במצבים אנושיים ועל אנושיים וחוקרת אותם בדרכה השקטה.
  
-דווקא בשל היותה אישה מופנמת ולא דומיננטית ברמות החברתיות המערביות המקובלות היא סיגלה ​ 
-לעצמה יכולת של רואה ואינה נראית. ​ 
- 
-היא מתעניינת מאוד במצבים אנושיים ועל אנושיים וחוקרת אותם בדרכה השקטה. 
- 
-    
  
  
-===== __**תשבץ החלקים:**__ =====+===== תשבץ החלקים =====
    
  
 **איזה שמפו אתה (אנא הסבר)?​** **איזה שמפו אתה (אנא הסבר)?​**
  
-בילדותה המוקדמת הייתה לילי שמן זית (שנכתש ברגליה היחפות של סבתה), שאר תבלינים ובעיקר ​ +בילדותה המוקדמת הייתה לילי שמן זית (שנכתש ברגליה היחפות של סבתה), שאר תבלינים ובעיקר חינה אדומה לחיזוק השורשים. כיום, כאישה מזרחית-מערבית בוגרת, לילי משלבת שמפו+מרכך צמחי ארומטי בבקבוק אחד(של חברת '​טבעי בשבילך'​),​ שלא נוסה על בעלי חיים. השילוב מבטא את הדואליות הטבעית של לילי, שנוטה לעבור ממצב למצב או ממקום למקום בעת הצורך או כשניתנת האפשרות.
- +
-חינה אדומה לחיזוק השורשים. כיום, כאישה מזרחית-מערבית בוגרת, ​ +
- +
-לילי משלבת שמפו+מרכך צמחי ארומטיבבקבוק אחד(של חברת '​טבעי בשבילך'​),​ שלא נוסה על בעלי ​ +
- +
-חיים. השילוב מבטא את הדואליות הטבעית של לילי, +
- +
-שנוטה לעבור ממצב למצב או ממקום למקום בעת הצורך או כשניתנת האפשרות. +
- +
-המרכך מהותי על שום הגרעין הנשי- מזרחי הקלאסי שקיים בה (גם אם היא עדיין לא מודה בכך)  +
- +
-ועניין בע"​ח חשוב, כי לילי חובבת יצורים טבעיים באשר הם ומרגישה צורך מוסרי ורחמני  +
- +
-לשמור עליהם, כשיש איום בסביבה. ​   ​+
  
 +המרכך מהותי על שום הגרעין הנשי- מזרחי הקלאסי שקיים בה (גם אם היא עדיין לא מודה בכך) ועניין בע"​ח חשוב, כי לילי חובבת יצורים טבעיים באשר הם ומרגישה צורך מוסרי ורחמני לשמור עליהם, כשיש איום בסביבה. ​   ​
  
 **מה הדבר החשוב ביותר שהוריך לא יודעים עליך?​** ​ **מה הדבר החשוב ביותר שהוריך לא יודעים עליך?​** ​
  
-הם לא יודעים על הרומן עם מאטיס, על ציורי הערום שלה, שצייר מכרם, שמסתובבים ברחבי התחנה ​ +הם לא יודעים על הרומן עם מאטיס, על ציורי הערום שלה, שצייר מכרם, שמסתובבים ברחבי התחנה המרכזית ועל כך שבעומק ליבה פנימה, בעצם הייתה רוצה למצוא לה גבר מזרחי מסוקס עם שפם וללדת לו המון ילדים. ​
- +
-המרכזית ועל כך שבעומק ליבה פנימה, בעצם הייתה רוצה למצוא לה גבר מזרחי מסוקס ​ +
- +
-עם שפם וללדת לו המון ילדים. ​ +
  
 **ספר על בן/בת הזוג שלך (באם אין, אזי האחרון/​נה).** **ספר על בן/בת הזוג שלך (באם אין, אזי האחרון/​נה).**
שורה 177: שורה 112:
 כאמור, הרומן עם מאטיס. כאמור, הרומן עם מאטיס.
  
- +**בעת העלייה למטוס, גברת שמנה דוחפת אותך הצידה, ובלחץ רב נדחקת דרך הדלת, על מנת לקחת את העיתון האחרון! אז את/ה מגלה לזוועתך שהיא יושבת לידך, כל הטיסה מישראל לארה”ב!\\
-**בעת העלייה למטוס, גברת שמנה דוחפת אותך הצידה, ​ +
- +
-ובלחץ רב נדחקת דרך הדלת, על מנת לקחת את  +
- +
-העיתון האחרון! אז את/ה מגלה לזוועתך שהיא יושבת לידך, כל הטיסה מישראל לארה”ב! ​ +
 מה תעשה בטיסה כשהיא מתנשפת לידך וקוראת את העיתון האחרון?​** מה תעשה בטיסה כשהיא מתנשפת לידך וקוראת את העיתון האחרון?​**
  
-לילי סובלת למדי כשאנשים נכנסים לה למרחב הפרטי בלי לבקש רשות.  +לילי סובלת למדי כשאנשים נכנסים לה למרחב הפרטי בלי לבקש רשות.
- +
-היא תתאמץ למצוא לעצמה מקום אחר במטוס, תסתובב בחוסר נחת הלוך ושוב, תתעקש מאוד  +
- +
-ואפילו קצת תציק לדיילות. אם זה ממש לא יעזור והטיסה מלאה היא תחזור למקום,  +
- +
-תתכווץ,​ תעצום את העיניים ותחלום בהקיץ על מקומות אחרים  +
- +
-עם ריחות אחרים, שדה תותים למשל.  +
- +
- +
- +
- +
- +
-**משפט לכוחות -סף- 4** : +
-"​אלה שידעו +
-מה התרחש כאן ומדוע,​ +
-חייבים לפנות מקום לאלה  +
-שיודעים מעט. +
-ופחות ממעט. +
-ולבסוף,​ שום דבר"​. +
-                 ​סוף והתחלה/​ויסלבה שימבורסקה מתוך "​סוף והתחלה"​+
  
 +היא תתאמץ למצוא לעצמה מקום אחר במטוס, תסתובב בחוסר נחת הלוך ושוב, תתעקש מאוד ואפילו קצת תציק לדיילות. אם זה ממש לא יעזור והטיסה מלאה היא תחזור למקום, תתכווץ,​ תעצום את העיניים ותחלום בהקיץ על מקומות אחרים עם ריחות אחרים, שדה תותים למשל.
supernova/לילי.1183409436.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2013/11/10 22:00 (עריכה חיצונית)