כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.
גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת הגירסה הבאה | הגירסה הקודמת | ||
supernova:תגובות:חפץ [2007/07/06 16:07] dm |
supernova:תגובות:חפץ [2013/11/03 01:44] (הגרסה הנוכחית) |
||
---|---|---|---|
שורה 47: | שורה 47: | ||
אין בנקודה הספציפית הזו שום ענין של אגו, למרות שאם נבחן דברים לעומק נגיע למסקנה שגמזו והאגו המפלצתי שלו הם בסך-הכל חלק מה"מקום" שחייב להיבנות בתוך המשחק בשביל להכיל את האגו המפלצתי [[:אני|שלי]]. | אין בנקודה הספציפית הזו שום ענין של אגו, למרות שאם נבחן דברים לעומק נגיע למסקנה שגמזו והאגו המפלצתי שלו הם בסך-הכל חלק מה"מקום" שחייב להיבנות בתוך המשחק בשביל להכיל את האגו המפלצתי [[:אני|שלי]]. | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | <sub>[[:supernova:איוב|ההוא]] 2007/07/08 18:11</sub> | ||
+ | |||
+ | נוביליס מכילה כמה וכמה נושאים שהיו בעייתיים בעיני. במיוחד החלוקה המדוברת לשניים. זה כל כך 1980 שזה כואב לי בלבלב. עקרונית, עד כמה שלפחות כרגע ידוע, העולם מכיל הרבה מאד חלקים שעובדים ביחד אך מוגדרים היטב. אומברה עליונה ותחתונה, עולם המתים, עולם האורות וכדומה. הדבר היחידי שנמצא מחוץ לעולם הם המחוקקים וגם בהקשר זה, זה לא בדיוק, כי יש את המקום שאיך אפשר להגדיר אותו? | ||
+ | |||
+ | לגבי האצילים שקבלו יכולות במישורים השונים, זה אכן מוסכם. | ||
+ | |||
+ | אני רק תוהה אם רק אצילים מסוגלים להגיע למישור החפצים/אורות. ואם זה כך, אז מה המשמעות/מדוע נוצרו המישורים האלו, בבידוד כה רב. | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | <sub>[[:אני]] 2007/07/08 18:46</sub> | ||
+ | |||
+ | אני לא חושב שמדובר על בידוד. כאמור, יש קשר מאד חזק בין חפצים במישור הממשי לממשויות במישור החפצים, וקשר זה ההיפך מבידוד. | ||
+ | |||
+ | יש את הקלטת בתוך הרשמקול, ויש את הקלטת שטליה מדובבת, וביניהם יש קשר עז. | ||
+ | |||
+ | יש גם קשר בין שני המישורים הללו למישור האורות: כל-דבר שנמצא בעולם הממשי, יחד עם המקבילה שלו בעולם החפצים, מאיר באור כלשהו. [[:supernova:יצורים##ycvry_tbvnh|תבונות]] מאירות בכל-פעם באור אחד, ודברים אחרים מאירים בערבוביה, אבל הכל מאיר. יש קשר הדוק ודו-צדדי בין כל-אחד מהמישורים. | ||
+ | |||
+ | ייחודם של האצילים, כפי שאני תופס אותו, הוא היכולת להעביר את המודעות האצילית שלהם למישורים אחרים, ודוק: לא להחזיק ייצוג או ליצור אינטראקציה עם מקבילה במישור אחר, אלא ממש להגיע למישור אחר ולשהות בו. את זה הקלטת של טליה לא יכולה לעשות. | ||
---- | ---- |