סשן עשרים-ואחד - הקוקילפטילה נרדם (21/12/06)

כמעט חודשיים לא שיחקנו - מחיר כבד שאנו משלמים בעבור השכלתו הקולנועית של הקוקילפטילה - וקבענו לשחק סוף-סוף ביום ה', נר שביעי של חנוכה, כמו בימים הטובים. מהמאורעות הקשים של שנה שעברה למדתי שהחגזר לא הולך לבית-הספר במשך החג, אז הטלתי על האחים שלו לאסוף אותו ולהופיע אצלי בדיוק בחצות-היום.

בשתים-עשרה ורבע חמון מצלצל ומשאיר הודעה בה הוא מנסה לשכנע אותי שלא קבענו איפה נשחק ושלכן עלי להגיע אליו, כמו כולם. אני מחזיר לו צלצול כדי לתבוע שיגיעו אלי שלושתם, ומיד, רק כדי לגלות שחמון לבד: הקוקילפטילה נתקע איפשהו בדרך ממודיעין ואף-אחד עוד לא דיבר עם החגזר. החגזר, מצידו, מצלצל אחרי שעה קלה, מודיע שהוא שכח וקבע עם חברים ללכת לסרט ושואל אם אולי אני יודע מה לעשות. אני ממליץ לו בחום לבטל את הסרט. אחרי כמה דקות הקוקילפטילה מצלצל ומודיע לי שהוא בתל-אביב - אני שולח אותו לדבר עם החגזר ומצלצל לחמון כדי לעדכן אותו בכל זה. עד אחת-וחצי שלושתם אצלי. במדינה מתקדמת היו כבר מוציאים אותם להורג.

חץ מכוון היטב

אחרי הרצאה קצרה על הפאסיביות שלהם במשחק ואחרי תקציר זריז של המאורעות הקודמים אנחנו חוזרים אל שלושת הילדים שסיימו זה עתה קרב עם קרוקודיל.

moonfull.jpg

, אני שם את רית'ם אוף ט'ה היט, טר רואה את הסמל בירח, כולם מתעוררים

moonsymbol.jpg