כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.
גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת הגירסה הבאה | הגירסה הקודמת | ||
aluf:הצקלונות [2006/07/01 18:57] בבסטר |
aluf:הצקלונות [2013/11/06 21:27] (הגרסה הנוכחית) |
||
---|---|---|---|
שורה 22: | שורה 22: | ||
[[http://www.tora.us.fm/tnk1/prqim/t0.htm|כאן]] תוכל למצוא לא מעט פרשנים. | [[http://www.tora.us.fm/tnk1/prqim/t0.htm|כאן]] תוכל למצוא לא מעט פרשנים. | ||
- | --- //[[:israel|אב-בלי-יעל]] 2006/06/14 01:46// | + | --- //[[israel|אב-בלי-יעל]] 2006/06/14 01:46// |
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | סבבה, לגבי הכרמל - אבל מה זאת אומרת אין הסכמה לגבי הציקלון? ה"תיק קטן" נתפס לפני גילוי כתבי אוגרית. איזו אי הסכמה יש מאז גילויים? אילו דעות חדשות יש מאז שפורש לאחרונה השורש השמי צ.ק.ל? --- //[[בבסטר|תינוקיש]] 2006/07/01 18:57// | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | ביאליק אמר לראבידוביץ כך: "כל ימי אמרתי שתשועה רבה תבוא לפילולוגיה העברית ע"י הארמית, הסורית והדומה להן. פירושו של אפשטיין למסכת כלים הלא נפלא הוא. כמה עבד שם. יש בתלמוד... שתי מילים - והנה הוא מראה שהן בסורית שמות סעודה, סעודה ראשונה והסעודה שלאחריה." (שיחותי עם ביאליק, שמעון ראבידוביץ') | ||
+ | |||
+ | --- //[[ריש_לקיש|גדזוקוס ארכיליסטימוס]] 2006/07/20 21:19// | ||
- | סבבה, לגבי הכרמל - אבל מה זאת אומרת אין הסכמה לגבי הציקלון? ה"תיק קטן" נתפס לפני גילוי כתבי אוגרית. איזו אי הסכמה יש מאז גילויים? אילו דעות חדשות יש מאז שפורש לאחרונה השורש השמי צ.ק.ל? |