כלים של משתמש

כלים של אתר


ezekiel_s_spaceship:קסמים_במשחק

זו גרסה ישנה של המסמך! לחיצה על כותרת המסמך תציג את גרסתו הנוכחית.


תיאורי הקסמים והכינוי שלהם

השם האמיתי של כל קסם הוא העשיה שלו. בו בזמן ראוי שלכל קסם יהיה את הכינוי שלו.

  • אלכסנדרה
    • נשימת החומר
      • הקסם הוא של בליעה והוצאה מחדש של יסוד. ספציפית של ארבעת היסודות - אש, אדמה, מיים ואויר.
  • רן
    • מגונן
      • מעצים את עצמי, זה יכול להיות על חשבון מישהו אחר
  • דני
    • כוכבים
      • סוגת הדני: הפחדן
      • אפקט: יכולת לראות נתיבים בעתיד ולבחור מתוכם על פי הצורך
    • קריספר
      • סוגת הדני: הזהיר
      • אפקט: חותך מן (מן הינו גן הררמטי) מתוך מנ“א (דנ”א הרמטי) אל תוך מנ“א אחר.
      • הבהרות: לכל גורם יש אם השם האמיתי שלו. בהתאמה יש את השם האמיתי של המנ”א שלו. אלו אינם זהים. שם אמיתי מגדיר את המהות של הגורם. מנ“א מגדיר את המידע ההרמטי ממנו נבנה אותו גורם וממנו הוא מושפע. מנ”א יהיה בנוי מעשר אותיות המובססות על חמשת המן-ים המרכזיים (א לאדמה, ש לאש, מ למיים, א לאוויר ו-ח לירח הוא הכח הקסום).
      • טקס מקדים: כחלק מההכנות דני מצא את את המנ“א של בן האדם וכן של חיות שונות: מקק (סיבולת - endurance), דב (כח), ציטה (מהירות), כוכב ים (יכולת ריפוי וגידול איברים).
      • ביצוע הטקס המקדים: על מנת למצוא את המנ”א של גורם, דני לוקח את הדם של הגורם אותו הוא רוצה לבדוק ומעביר אותו דרך סדרת בדיקות - לשרוף אותו על מנת למצוא את אלמנט האש שבתוכו וכדומה. התוצר הוא מלה בת עשר אותיות המורכבת ממן-ים המייצגת את המנ“א.
      • ביצוע הטקס בזמן אמת: דני לוקח את הדף המודפס עליו יש את המנ”א של היצור ממנו הוא חותך את המן המתאים. הוא צריך קישור לגורם עליו הוא משפיע (לראות אותו או לקבל חלק ממנו, על פי התנאים ההרמטיים המתאימים) ואז הוא חותך מן בודד מתוך המנ“א של היצור וחותך אותו (להלן קריספר) אל תוך המנ”א של היצור מולו הוא נמצא.
  • לולו
    • מסע הצייד של המלך קארל.
      • לקחת תכונה של חפץ, לשאת אותה בקול שלה ולהכיל אותה על מישהו אחר
  • ארי
    • נשיקת מורפאוס
ezekiel_s_spaceship/קסמים_במשחק.1578581892.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2020/01/09 16:58 על ידי jobu523