כלים של משתמש

כלים של אתר


ezekiel_s_spaceship:קסמים_במשחק

זו גרסה ישנה של המסמך! לחיצה על כותרת המסמך תציג את גרסתו הנוכחית.


תיאורי הקסמים והכינוי שלהם

השם האמיתי של כל קסם הוא העשיה שלו. בו בזמן ראוי שלכל קסם יהיה את הכינוי שלו.

  • אלכסנדרה
    • נשימת החומר
      • הקסם הוא של בליעה והוצאה מחדש של יסוד. ספציפית של ארבעת היסודות - אש, אדמה, מיים ואויר.
  • רן
    • מגונן
      • מעצים את עצמי, זה יכול להיות על חשבון מישהו אחר
  • דני
    • כוכבים
      • סוגת הדני: הפחדן
      • אפקט: יכולת לראות נתיבים בעתיד ולבחור מתוכם על פי הצורך
    • קריספר
      • סוגת הדני: הזהיר
      • אפקט: חותך מן (מן הינו גן הרמטי) מתוך מנ“א (דנ”א הרמטי) אל תוך מנ“א אחר.
      • הבהרות: לכל גורם יש אם השם האמיתי שלו. בהתאמה יש את השם האמיתי של המנ”א שלו. אלו אינם זהים. שם אמיתי מגדיר את המהות של הגורם. מנ“א מגדיר את המידע ההרמטי האמיתי ממנו נבנה אותו גורם וממנו הוא מושפע. מנ”א יהיה בנוי מעשר אותיות המובססות על חמשת המן-ים המרכזיים (א לאדמה, ש לאש, מ למיים, א לאוויר ו-ח לירח הוא הכח הקסום).
      • טקס מקדים: במשך ימים ושבועות, דני חוקר ומפענח את המנ“א של בן האדם וכן של חיות שונות. דוגמאות כוללות: מקק (סיבולת - endurance), דב (כח), ציטה (מהירות), כוכב ים (יכולת ריפוי וגידול איברים). חלק זה יכול לקחת ימים ושבועות בהם דני חוקר את המנ”א של גורמים שונים.
      • ביצוע הטקס המקדים: על מנת למצוא את המנ“א של גורם, דני לוקח את הדם של הגורם אותו הוא רוצה לבדוק ומעביר אותו דרך סדרת בדיקות אצלו במעבדה. המעבדה נראית כשילוב של מעבדת אלכימאי מהמאה ה 16 יחד עם מיטב הציוד המודרני. כעקרון דני שורף דף על מנת להבין את אלמנט האש שבתוכו. אולם זה נעשה בסדרת מכונות שונות מודרניות ועתיקות כאחת. הדבר לוקח זמן רב, והתוצר הוא מלה בת עשר אותיות המורכבת ממן-ים המייצגת את המנ”א.
      • ביצוע הטקס בזמן אמת (ראה דוגמא למטה):
        • דני זקוק למנ“א הן של הגורם המשפיע והן של הגורם המושפע. עקרונית כל המנ”א מוחזרים אצל דני בטאבלט/משקפיים.
        • כעת דני כותב את שני המנ“א. מעשית לרוב הוא עושה זאת אצלו בשעון החכם.
        • דני זקוק לקישור לגורם עליו הוא משפיע: לראות אותו, להחזיק חלק ממנו - בכל מקרה הוא זקוק לייצר קשר הרמטי עם הגורם עליו הוא משפיע.
        • כעת מגיע שלב הקריספר - הוא לוקח מן בודד מתוך המנ”א של הגורם המשפיע, מוחק את המקום המתאים במנ“א של הגורם המושפע ושם את המן המתאים שם. אז הוא אומר את המנ”א שיצא. לפעמים הוא אומר זאת שלוש פעמים למען עוצמת כח משודרגת. בדרך כלל הוא יבצע זאת על הטבלאט או במשקפיים ואז הוא ממש חותך את המן של הגורם המשפיע, חותך את המן במקום המתאים של הגורם הממושפע, ושם את המן המתאים במקום.
      • מן:
        • א לאדמה, ש לאש, מ למיים, ו לאוויר ו-ח לירח הוא הכח הקסום
      • מנ“א:
        • בן אדם: אממשומחממא
        • מקק (מן שלישי לסיבולת):אאאאמאמאאא
        • דב (מן שני לשינה, מן תשיעי לכח פיזי): אואשאאואאא
        • ציטה (מן שלישי למהירות): אמשואמשושא
        • כוכב ים (מן רביעי לריפוי/גידול אברים): מממאמאממממ
        • חפרפרת (מן תשיעי ליכולת חפירה ועיוורון): אאאואאאשאא
      • דוגמא:
        • אם דני רוצה להרדים שומר. הוא רואה אותו מולו. השומר הוא אדם ולכן המנ”א שלו הוא אממשומחממא. של הדב זה אואשאאואאא. המן השני של הדוב הוא זה שמאפשר שינה (ו לאוויר). הוא מחליף את האות השניה במנ“א של השומר ומקבל: אומשומחממא. דני אומר את המנ”א שהוא קיבל תוך זה שהוא מצביע על השומר שנרדם לו אל תוך שנת חורף מספקת.
  • לולו
    • מסע הצייד של המלך קארל.
      • לקחת תכונה של חפץ, לשאת אותה בקול שלה ולהכיל אותה על מישהו אחר
  • ארי
    • נשיקת מורפאוס
ezekiel_s_spaceship/קסמים_במשחק.1578583976.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2020/01/09 17:32 על ידי jobu523