כלים של משתמש

כלים של אתר


seeds:כוחות_במשחק

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה הבאה
הגירסה הקודמת
seeds:כוחות_במשחק [2015/11/02 18:40]
jobu523 [כוחות טיינטים]
seeds:כוחות_במשחק [2016/09/01 19:16] (הגרסה הנוכחית)
jobu523
שורה 10: שורה 10:
   * החזון שלך עובר בירושה. כל ילד שנולד לך, לוקח חלק מהחזון שלך (ובהתאמה כמות החזון בהורה, יורדת).   * החזון שלך עובר בירושה. כל ילד שנולד לך, לוקח חלק מהחזון שלך (ובהתאמה כמות החזון בהורה, יורדת).
   * חזון מתרכז ומתחזק במשך חייו של אדם ובאופן כללי גדל.   * חזון מתרכז ומתחזק במשך חייו של אדם ובאופן כללי גדל.
-  * להעצים למקסימום ​חזון של אדםיש לוודא שבמשך מספיק דורות יהיה ילד יחיד, כך שהחזון לא יתפרק בין יותר מידי אנשים, ואף יתעצם מדור לדור בעקבות החיים האישיים של כל דור.+  * ישנם חזונות אשר ניתן ​להעצים למקסימום. דוגמא ידועה היא כוחות הדםיש לוודא שבמשך מספיק דורות יהיה ילד יחיד, כך שהחזון לא יתפרק בין יותר מידי אנשים, ואף יתעצם מדור לדור בעקבות החיים האישיים של כל דור.
   * ישנם בני דם אשר מסוגלים להעתיק את החזון שלך אליהם, ולשנות את הדנא שלהם עצמם כך שיכיל את אותו חזון. ברבות הימים הכוחות האלו יעברו לדורות הבאים ויתחזקו.   * ישנם בני דם אשר מסוגלים להעתיק את החזון שלך אליהם, ולשנות את הדנא שלהם עצמם כך שיכיל את אותו חזון. ברבות הימים הכוחות האלו יעברו לדורות הבאים ויתחזקו.
   * רוב כוחות הדם פותחו על פלנטות שכיום המשפחות נושאות את שמותיהן – טאבני, אדוניס וכדומה   * רוב כוחות הדם פותחו על פלנטות שכיום המשפחות נושאות את שמותיהן – טאבני, אדוניס וכדומה
   * מורגה ציינה שקיימת קללה אשר פוגעת ומחלישה את הכוחות מדור לדור.   * מורגה ציינה שקיימת קללה אשר פוגעת ומחלישה את הכוחות מדור לדור.
  
 +=== העתקת כוחות בין מינים שונים ===
 +
 +ישנם שני שלבים שונים בהעתקת כוחות בין מינים שונים. השלב הראשון הוא הקשה (להדבק בחזון),​ השלב השני גל יותר.
 +
 +שלב ראשון - שלב ההדבקה - כאשר אין אצל יצור תבוני את החזון האחר. במקרה זה צריך להגיע לבעל חזון מתאים אשר מסוגל להדביק את האחר. ידוע שלכל חזון זה אפשרי, אולם יכולת זו בדרך כלל די נדירה ואצל פרטים בודדים. ​
 +  * ניתן להדבק בחזון טיינטי/​שרשני רק על ידי מלכות גדולות (מלכות שמולכות על אחרים). (ראה ניראר ואישתר)
 +  * ניתן להדבק בחזון בוראסטי על ידי גורמים לא ידועים בניו גארדין (ראה נארגין).
 +
 +שלב שני - לחיות את החזון -  ניתן '​להלוות'​ חזון מיצור ויטה (תבוני) בדרכים רבות. לרוב זה דורש את שיתוף הפעולה של שני הצדדים.
 +  * יצור ויטה בעל כוחות חזון רבים, מסוגלים להשאר (ברמת קשר נמוכה) גם לאחר מותם. יש בעלי חזון אשר מאפשרים להם להתחבר (ראה אישתר).
 +  * --- נרדין ----
 === כוחות דם –  חזון האדם === === כוחות דם –  חזון האדם ===
 אלא כוחות שפיתחו במין האנושי אשר מאפשרים שליטה בזכרונות גזע. השליטה לעיתים מאפשרת לראות דברים, אך במקרים קיצוניים גם לשנות אותם ואת האדם. ​ אלא כוחות שפיתחו במין האנושי אשר מאפשרים שליטה בזכרונות גזע. השליטה לעיתים מאפשרת לראות דברים, אך במקרים קיצוניים גם לשנות אותם ואת האדם. ​
-  * טאבני – יכולים לנוע בחשכה בצורה מודעת, לנוע בין החשכה של גורמים שונים, ולראות זכרונות גזע של הגורם אותו הם מתקיפים. +  ​* סיבוב ראשון בספירלת הדם: 
-  * אדוניס – גנבים – יכולים לנוע בחשכה (מבלי לשלוט/​לראות את החשכה) ולקחת זכרונות גזע של גורם. +    ​* טאבני – יכולים לנוע בחשכה בצורה מודעת, לנוע בין החשכה של גורמים שונים, ולראות זכרונות גזע של הגורם אותו הם מתקיפים. 
-  אוסטרא – יכולים לעוות זכרונות ​גזע של האחר לרצונם +    * אדוניס – גנבים – יכולים לנוע בחשכה (מבלי לשלוט/​לראות את החשכה) ולקחת זכרונות גזע של גורם. 
-  * קורנווירוס – +    פינקרטון - יכולת לתפעל ​זכרונות ​[[פסיכוהיסטוריים]] 
-  * ראשה – משפיעים על זכרונות גזע ומאפשרים גדילה נשלטת. המקרה הקיצוני ביותר הוא: +  * סיבוב שני בספירלת הדם: 
-    * נעמי – העתקה חלקית יותר או פחות של עצמיות מלאה שלה עצמה לכל מי שהיא מעוניינת ביקרו +    * קורנווירוס – יכולת סימביוזית עם רוח של יצור תבוני (שמת), לנכס כוחות מהרוח. 
-  פינקרטון - יכולת לתפעל זכרונות ​[[פסיכוהיסטוריים]]+  ​* סיבוב שלישי בספירלת הדם: 
 +    ​* ראשה – משפיעים על זכרונות גזע ומאפשרים גדילה נשלטת. המקרה הקיצוני ביותר הוא: 
 +      * נעמי – העתקה חלקית יותר או פחות של עצמיות מלאה שלה עצמה לכל מי שהיא מעוניינת ביקרו 
 +    אוסטרא – יכולים לעוות ​זכרונות ​גזע של האחר לרצונם
  
 מקורות:​ מקורות:​
 http://​www.eol.co.il/​articles/​417 http://​www.eol.co.il/​articles/​417
 +
 +== שמות חשכה ==
 +המידע הבא התגלה על חללית הרפואה העצומה,​ קליסטר:​
 +
 +שם המלכה הירוקה - פריג - Frigg, הבוגדת,​ מלכת האדם
 +
 +המלכה הצהובה (אישתאר) - Andrasta - אנדרסטה,​ זרוע החוק (The law tentacle), דוכסית תהומות החשכה
 +
 +שם חתול הדם - נוט - Nótt - הרוצח המלכותי,​ צובש הנשמות
 +
 +שם המתכת החיה - jarn, יד האלים
 +
 +המתכת החיה ששיכת לאימפריה של פריג: Jarn de'​Frigg - ידה של פריג
 +
 +שם הקורלא'​אק שנושא את צרנובוג. הוא גם שלח את תריסר הקופים מהעתיד - Tuonela, מלך המוות והרוחות,​ רוח החול
 +
 +שם הקיסר הקורלא'​אק ((טכנית המלך הרביעי צפונה, אבל הם לא יודעים על הקודמים,​ לפחות בהנחה ו[[פ_רייטאס_-_היסטוריה|ההיסטוריה]] שלמדנו נכונה.))השלישי של [[הילדים_האבודים|פ'​רייטאס]],​ אשר לדעת תריסר הקופים הוא ישתלט על עדן ומנטיקור - Ukko, הבן שחזר, צוק המחשבה - כובש עדן ומנטיקור,​ השליט העליון של ים האיוושות
  
 ===כוחות סייקי – חזון פארמנידי === ===כוחות סייקי – חזון פארמנידי ===
שורה 102: שורה 133:
  
 ===== כוחות טיינטים ===== ===== כוחות טיינטים =====
 +הכוחות הנל שייכים לגזעי התולעים השונים שבטייאנט (עריצים וצרים).
   * השפעה על גרוויטציה ומרחב.   * השפעה על גרוויטציה ומרחב.
   * "​מפתח שבדי"​ - כלי עבודה עם שדות גרוויטציונים   * "​מפתח שבדי"​ - כלי עבודה עם שדות גרוויטציונים
שורה 131: שורה 163:
         * לדוגמא - בגלל מוגבלות השפה, כאשר המקור מעוניין לדעת מה בדיוק קורה בצד של '​כאן'​ הוא יכול לשלוח מעין קוד שהוא בעצם כמו רשמקול,​ אשר נשאר ומקליט מידע לאורך זמן מסוים, ואז חוזר למקום ומשמיע את המידע שם. דבר זה מאפשר להעביר מידע, גם כשהוא לא חלק מהשפה הכתובה.         * לדוגמא - בגלל מוגבלות השפה, כאשר המקור מעוניין לדעת מה בדיוק קורה בצד של '​כאן'​ הוא יכול לשלוח מעין קוד שהוא בעצם כמו רשמקול,​ אשר נשאר ומקליט מידע לאורך זמן מסוים, ואז חוזר למקום ומשמיע את המידע שם. דבר זה מאפשר להעביר מידע, גם כשהוא לא חלק מהשפה הכתובה.
         * לדוגמא - כאשר '​כאן'​ מעוניין להניע משהו '​שם'​ בין מכשולים זו בעיה. או שהוא יעשה את זה בשלבים בודדים רבים. או שקוד מתאים מאפשר תנועה בין מכשולים. (כלומר במקום להניע בעצמך כל פעם תנועה בודדת, הקוד מריץ את כל התנועות בעצמו ומאפשר כך למי שמעוניין,​ רק לתת את נקודת הסיום אליה צריך להגיע.         * לדוגמא - כאשר '​כאן'​ מעוניין להניע משהו '​שם'​ בין מכשולים זו בעיה. או שהוא יעשה את זה בשלבים בודדים רבים. או שקוד מתאים מאפשר תנועה בין מכשולים. (כלומר במקום להניע בעצמך כל פעם תנועה בודדת, הקוד מריץ את כל התנועות בעצמו ומאפשר כך למי שמעוניין,​ רק לתת את נקודת הסיום אליה צריך להגיע.
 +        * הפעולות הללו, הקוד החי הזה, הם חלקים מאובנים של פונז סילום (אותם אלקוויד אשר היו חיים '​בין'​ המכונות,​ ולא בעולם הפיזי).
   * יצירת מודל של מולקולות בעזרת קוורקים,​ וכמובן את ההיפוך.   * יצירת מודל של מולקולות בעזרת קוורקים,​ וכמובן את ההיפוך.
     * הן יצירת המודל והן היפוכו דורשים קוד אלקווידי חי (ראה מעלה).     * הן יצירת המודל והן היפוכו דורשים קוד אלקווידי חי (ראה מעלה).
     * בהרבה מאד יצירות אלקווידיות,​ ישנן מודלים לחלקים הקריטיים אשר מאפשרים בניה מחדש באם צריך (זה מה שנעשה על נארדין).     * בהרבה מאד יצירות אלקווידיות,​ ישנן מודלים לחלקים הקריטיים אשר מאפשרים בניה מחדש באם צריך (זה מה שנעשה על נארדין).
 +    * המודל הקוורקי יציב משמעותית יותר ממבנה מולקולרי. הוא משמש כגיבוי למערכות הקריטיות ומאפשר יצירתם מחדש.
 +    * כמובן, בגלל הקושי בייצור מודלים אלו, והצורך בקרני גרוויטציה חזקות דים, המודלים האלו נעשים באופן תדיר אך לא יומיומי.
 +    * ישנן עוד שיטות ליצירת המודל המדובר. זו אחת השיטות המקובלות.
 +  * מודלים אלו מכונים "​זרעים"​ (קיצור של זרעים של אלקוויד).
 +    * יש אותם בכל יצור חי. בכמות מאד קטנה (מתחבא בתא זה או אחר).
 +    * הם מאפשרים עבודה עם האלקוויד.
 +    * מאז התאבנותם של האלקוויד,​ הם משמעותית פחות בשימוש.
 +
 +===== כוחות שרשניים =====
 +הגזע השרשרני שייך להולון הטיינטי,​ אולם הם מחזיקים מערכת כוחות בלתי תלויות באלו של גזעי התולעים.
 +  * כח חזק במיוחד
 +  * מהירות גבוהה
 +  * רמות ריפוי שונות עד וכלל רגנרציה.
 ===== מפות הכוחות ===== ===== מפות הכוחות =====
  
שורה 163: שורה 209:
  
 השלישיה מבטאת את צורת הכח - האם זו מערכת יחסים, האם זה מרחבי ואינו מתייחס לפרטים או מנקז ומרכז. השלישיה מבטאת את צורת הכח - האם זו מערכת יחסים, האם זה מרחבי ואינו מתייחס לפרטים או מנקז ומרכז.
 +
 +===== כוחות קלאקרים =====
 +לאחר מספר מפגשים עם קלא'​אקים וקלאקרים,​ מצאו ש:
 +
 +הקלאקר קיג, קלאקרי זקן בעל היכולות הבאות:
 +  * יכולת להעביר מידע בין יצורים שונים.
 +  * הקלאקרים משתמשים בסמלים. סמלים שקיג עבד עם:
 +    * עדכן את הסמל ששמו על הקבוצה וכך הם יכולים לדבר גם בקלאקרית מודרנית - שם הסמל, רונווי
 +    * הוסיף סמל לבאלשי של תקשורת עיצבית(?​)
 +    * הוסיף סמל לאישתאר המתאים למלכות
 +
 +לאחר הפגישה עם קבוצת "​תריסר הקופים"​ שהיא בכלל 12 קלאקרים מצרנובוג העתידים,​ הם הכירו את הסמלים הבאים:
 +  * baal - סמל המלך. The three headed sign. - מסוגל לשאת מחשבות של קורלאק,​ קלאקרים ועוד
 +  * Vine - סמל הנשמה - מסוגל לעצב את הנשמה
 +  * furfur - סמל הסערה - שולט בברקים וסערות,​ מורה דרך לגזעים השולטים
 +  * zepar - סמל הרוחות, ​
 +  * Vapula - סמל המדעים
 +  * Belial - סמל המלכה ​
 +  * Barbas - סמל החיים
 +
 +(((((( מידע מגיע מ: https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Lesser_Key_of_Solomon )))))))
 +
 +דמויות וסמלים:​
 +  * באלאשי,​ סמל הנשמה, ווין
 +  * אישתאר,​ סמל המלכה, בליאל
 +
 +סמל דיבור קלאקרי כפי שנראה על ידי בלאשי בראיית התקשורת העיצבית שלו
 +
 +{{ghoulagallery>​
 +
 +
 +language_rikma.jpg?​
 +&​header=סמל דיבור
 +&​color=lightblue
 +
 +}}
 +
 +
 +הצורה בה מח אנושי בודד (של ניראר) וכיצד המח הקבוצתי של כולם נראה (התמונה השניה)
 +
 +{{ghoulagallery>​
 +
 +connectioned_mind.png?​
 +&​header= מח של ניראר
 +&​color=lightblue|
 +
 +connectioned_mind_parted2.jpg?​
 +&​header=מוח מחובר
 +&​color=lightblue
 +
 +}}
 +
 +
 +כיצד נראית קבוצות אחרות מחוברות:​
 +
 +{{ghoulagallery>​
 +
 +klakars_mind_connection.jpg?​
 +&​header= קלאקרים ביחד
 +&​color=lightblue|
 +
 +lafouch_mind_connectivity.jpg?​
 +&​header=ראאק על ריבוא החיים שבתוכו ​
 +&​color=lightblue
 +
 +}}
 +
 +ובהגדלה:​
 +
 +{{:​seeds:​lafouch_mind_connectivity.jpg|}}
 +
 +  * 
seeds/כוחות_במשחק.1446482456.txt.gz · מועד השינוי האחרון: 2015/11/02 18:40 על ידי jobu523