כלים של משתמש

כלים של אתר


brotherhood:060513

סשן ארבעה-עשר - גו שופינג (13/5/06)

הקוקלה עבד ביום ה' אז שיחקנו בשבת, בדירת החמון. אין מה להתלונן.

אשמה

הילדים מגיעים לאסגרות' ההומה בספינתו של ג'קורי, השייח' חולוד. התוכי של ג'קורי, צובוק, נעדר, משום שהילדים, בהבטחות של זהב ופיסטוקים, שלחו אותו למה שנראה כמו משימת התאבדות: החזרתו של מרחבא, המקל הקסום של גינזו, מזירת הטבח בראטצ'אט.

ג'קורי דווקא לא נראה מודאג, אבל זה לא מרגיע את הגיבורים שלנו. די ברור שהוא מדחיק, אבל מתישהו המלח הערירי יאלץ להכיר בכך שעוף המחמלים שלו, חברו היחידי בעולם האכזרי הזה, נספח אל אבותיו, הצטרף אל המקהלה הבלתי-נראית, והפך רשמית לתוכי לשעבר.

שלושתם מתחילים להרגיש רע מאד בקשר לענין הזה, בעיקר גינזו, בתור האשם העיקרי. וההרגשה הרעה הזו היא רק תוספת לכמה רע שהם מרגישים בקשר לטבח הקבצן העיוור ושני הילדים בראטצ'אט. בעיקר גינזו, שגם שם היה האשם העיקרי, או לפחות הראשון ששפך דם של ילד.

השחקנים עצמם נראים קצת מבולבלים. הם גילגלו את אותן קוביות, מול אותם מספרים, אבל איכשהו במקום חדוות האקס-פי שאופפת אותם בדרך-כלל הם מרגישים די רע עם עצמם. דווקא החגזר מצליח להפנים את זה יחסית בקלות, אבל מר גרבחוסה ואפילו יותר ממנו הקוקילפטילה די המומים מהקלות הבלתי-נסבלת של האלימות. פתאום מג“בניקים נראים יותר כמו בני-אדם.

עם כל המטען הזה על גוויהם הרגישים, אף-אחד לא מאשים אותם על שהם מחפשים הסחות דעת, וכיצורים של חברת צרכנות קאפיטאליסטית… הם יוצאים למסע קניות.

The New Beginning

אפילו מנקודת המבט של מי שבילה את השנים האחרונות בעיר ענקית, אסגרות' מפוצצת באנשים. סילברשור, על כל ההמולה שהיתה בה, נראית פתאום כמו תחנת אגד בפרדס-חנה לעומת מה שהולך באסגרות'. קודם-כל, זו עיר, ממש. עיר מודרנית, אפילו, יחסית לתקופה. היא קטנה יותר מפונטרדאן, אבל יש בה מערכת ביוב שזורמת ברחובות, ויש בה דרכים כבושות היטב באלפי סוליות ומרוצפות בחרא דרוך של סוסים, ובתים של יותר מקומה אחת ופחות משלוש, וחנויות, וקבצנים, ודוכנים ועניינים. ועל כל זה, יש לה עוד בערך פעם וחצי את האוכלוסיה של פונטרדאן בצורת הרפתקאנים, תיירים, סוחרים ומלחים שעוברים דרכה בזרם בלתי-נלאה של רצון להגיע ממקום למקום.

מחנות ארעיים נטועים מסביב לעיר למרחק גדול, מכילים את עודף החומר האנושי שנשפך מתוך העיר. האזורים האלו אפילו יותר מסריחים, כי שם אין ביוב זורם, לפחות לא בשיטתיות, אבל גם שם יש להם קבצנים ודוכנים ועניינים, כולל איזה טיפוס אחד שפתח נפחיה קטנה בחוץ ליד האוהל שלו ושם הוא מפליא לעצב להבים בהתאמה אישית למרבים הרבים במחיר.

חגזר, שידע עוד מהסשן הקודם שתהיה לו הזדמנות לרכוש חרב חדשה בעיר, מודיע שהוא כבר עיצב חרב מיוחדת בשביל טר ואפילו ערך שרטוטים מדויקים בבית וששם בדיוק, בבית, הוא גם השאיר אותם. אני מניח בידו דף ועפרון והוא חוזר על המבצע, כשלטענתו התוצאות אפילו יותר טובות מאלו שנשארו בבית. ככה זה כשמתאמנים.

ככה בדיוק

ואז גולה הציקה לו קצת בענין מחסור העיטורים על ניצב החרב, וטר הנחה אותה מיד בנושא הזה עד שהיא הפיקה ניצב שהניח את דעתו.

שימו-לב לניצב

פרטים נוספים, אם מישהו הוסיף אותם, נמצאים בדף של החרב.

The Bag of Holding

  • קסדה מסתורית.
  • blowgun.
  • להבים למרחבא.
  • מגדת-עתידות ללופטיק.
  • פיראטים.
brotherhood/060513.txt · מועד השינוי האחרון: 2013/11/03 23:37 (עריכה חיצונית)