כלים של משתמש

כלים של אתר


supernova:נעם

נעם

פעם קראו לו “נועם”. הוא היה רוח שהחזיקה את המקום הישן שלנו. כשהרגו לנו את כל הרוחות בטקס פרחים אכזרי כדי לחרב לנו את המקום, נועם היה אחת משתי הרוחות שלילי החזירה כדי לגלות מה קרה (האחרת היא יהודית).

נועם הוא אחת מארבע הרוחות העיקריות של המקום שלנו, יחד עם גב' רוזנקראנץ, יהודית ועמרי. כמותם גם הוא “ליידי”, מה שאומר שיש לו קשר חזק עם המחוקק.

אחרי המפגש הפורה בין שמעון למלינה, ולבקשתו המפורשת של שמעון, נועם התחיל להתייחס אל שמעון כאל אלהים, אבל הוא אף-פעם לא היה חלק אינטגראלי מהדת החדשה. מצד-אחד הוא הרגיש בר-מזל, כי הוא זוכה להסיע את אלהים ממקום למקום וללוות אותו באשר יילך, אבל מצד-שני הוא הרגיש מקופח. נעזב. גלמוד.

ואז, בניו עדן, שמעון השתנה שוב, והקרקע נשמטה תחת רגליו של נועם. פתאום היה לו אלהים שהכזיב. אלהים שמסיע אותו ממקום למקום. אלהים מתנצל. “משבר אפיסטמיולוגי”, קוראים לזה לפעמים, אבל אצל נועם בראש רץ רק הביטוי שבו אמא שלו השתמשה, כשכל הבלאגן אצל דודה קלרה התחיל. “התמוטטות עצבים”. הכל התמוטט. ורק מתוך השפל הטוטאלי הזה הגיעה הישועה, ביום שבו שמעון שם עליו ז'יטון. ביום שבו קראו לו להתייצב אצל הגברת רוזנקראנץ.

בהתחלה - כשהוא ראה את גברת רוזנקראנץ, ואת שמעון מחופש לשלמה (מר רוזנקראנץ ז“ל), ואת בתיה (האחות הרחמניה של גברת רוזנקראנץ), ואת כל ההפרשות ונוזלי הגוף - הוא נחרד. נגעל עד עמקי נשמתו, אפילו. אם הוא לא היה גם ככה בדיכאון, אולי הוא היה בורח. אבל איכשהו, משהו בתמונה הזו גם משך אותו. משהו בדיוק באותו רובד, ולפחות באותה עוצמה. משהו באופן בו הדילדו שהיה קשור לראש של גברת רוזנקראנץ, כמו מקור של תרנגולת, ננעץ בישבן המרטט של בתיה, כאילו היא מנסה לצוד את תולעת זכרותו של שלמה/שמעון מתוך רחמה של האחות הרחמניה.

נועם איבד את עצמו. רק אחר-כך הוא הבין, כששלמה הסביר לו מה קרה לשמעון, ומה יקרה, ומה צריך לעשות. הוא הבין את התפקיד שלו. הוא הבין שהוא חייב לטפל בשמעון. הוא הבין שהעולם תלוי על חוט שערה, ושהוא מחזיק את הפינצטה.

ואז בלילה אלהים בא אליו. אלהים הוריד לו את הו”ו מהשם. כאות לבאות. עכשיו קוראים לו “נעם”. קוראים לו “נעם”, והוא מלאך האהבה. והוא לא אותו הדבר כמו מקודם.

התמונה שלו הגיעה מכאן.

אותו דבר אחר לגמרי


אני 2007/07/23 22:49

נטלתי לי חרויות, לפה וגם לשם, ואני יודע שהחיבור של הדמות שלי למחוקק די רופף כרגע, ושאני לא יכול ממש לקבוע את הדברים האלו כפי שיכולתי פעם. אז אם למישהו יש בעיה עם זה, אפשר להניח שזה הכיוון אליו גמזו מנסה לקחת אותו, על זה הוא משקיע את האחוזים, ונראה איך נפשו החסונה של נועם מתמודדת עם זה במשחק.

מאידך-גיסא, אולי נועם כל הזמן היה על הקצה. בכל-זאת, אחרי שדודה שלו רצחה לו חצי משפחה לא מפתיע אם הילד יוצא קצת שרוט. אולי כל מה שהוא היה צריך זה דחיפה קטנה משמעון כדי להתחיל לחסוך כסף לניתוח.


ההוא 2007/07/24 12:30

אין לי בעיה מיוחדת עם זה, למרות שבעברו נועם היה גבר גאה בעל יכולות ארגון מדופלמות.

אבל מה הדבר בדיוק נותן לגבי המקום? כי אם זו המטרה שלך, אזל לא ברור לאיזה כיוון אתה לוקח את זה, חוץ מזה שהם יהיו העבדים שלך (בבגדי עור שחורים וכדומה).

ואנא, אל תשתלט על יהודית, יש לה אישיות די מגובשת ואני מעדיף שלא תהרוס לי אותה (היות ואתה עובר סידרתית על כלל הדמויות במקום ומבקע אותם).


אני 2007/07/25 10:21

נעם יכול להשאר מארגן מופלא (תפקידו החדש די דורש את זה), ואני חושב שרק הפכתי אותו ליותר גאה.

כמובן שכבחור פראקטי (וכאלהים) שמעון רוצה סוג של מנגנון שליטה, אבל הוא לא באמת לחוץ על זה. בגדי העור הם לא סימן של עבדות. להיפך. הם עניין של סטייל. כמו במטריקס, הם מסמלים סוג של חופש פנימי ממוסכמות החברה המדומה. גם קריאת הדרור ליצרים מיניים אפלים היא חלק מאותו סיפור - האתיקה האנטינומיאנית, אם תרצה.

בסופו-של-דבר השיקולים של שמעון אינם פראקטיים, אלא אסתטיים.

באשר ליהודית, אני מוכן להוריד ממנה את הידיים רק בגלל שאתה אומר; אתה השמעון של המשחק; אבל אולי במקום סתם להגיד שיש לה אישיות מגובשת (אמירה חסרת משמעות מבחינת סמדר ומבחינתי) תכניס את האישיות המגובשת הזו, גם אם בקיצור, לתוך הדף שלה?

דפים ריקים הם מגרש המשחקים של השטן…


ההוא 2007/07/25 10:26

אולי באמת, במקום לרצות להיות אלוהים, שמעון יכול להיות השטן? זה משמעותית מתאים לו יותר!

וכן, אין ספק שנועם ומלכה יהיו מאד גאים ומשוחררים עכשיו. שבוע הבא, הם עושים לכם את מצעד הגאווה שם. יקחו לטליה את האוטובוס, ישימו מערכת הגברה איכותית (שוב טליה) ויפציצו במוזיקה גרועה את כל התחנה הישנה.


אני 2007/07/25 11:05

שמעון נוצק בדמות השטן. את התמונות שלו אני לוקח מהקומיקס (המצוין) “לוציפר”, להזכירך. אם הוא באמת היה אלהים, הוא לא היה צריך לעשות מזה כזה ענין גדול, אבל מאחד שהוא השטן הוא חייב להכריז על אלהותו בקולי-קולות.

ובדיוק גולה הציעה שטליה תיתן לו במתנה את החוברות של “לוציפר”, מה שיגרום לו לאמץ את האופי של לוציפר ולהיות קצת יותר נסבל. החולשה של הרעיון הזה היא שגם לוציפר הוא טיפוס די בלתי-נסבל.

בכל-אופן, אני מחכה בציפורניים כסוסות למצעד בתחנה המרכזית.


ההוא 2007/07/25 11:24

ראשית - הזכר לטליה המדוברת, להשלים את המשפטים שלה.

ובהזדמנות זו, הזכר למר בינגו, שהוא צריך גם להשלים משפטים…

שנית, איך אני יכול להגיע מתוך דף דיון שאני מגיע אליו, אל הדף שמכיל אותו, כדאי שאוכל להוסיף תגובה? אם אני יוצר מ“שינויים אחרונים” אני מגיע לדף שמכיל את המידע, אך לא את היכולת להוסיף אמירה לדיון בצורה נוחה…


אני 2007/07/25 12:10

אתה צודק. באמת קצת מקשה על החיים.

אז במיוחד בשבילך, מבוע אקס-פי יקר שלי, סידרתי שני קונצים חדשים:

  1. בשורה בדף השינויים האחרונים יש לינק גם לדף התגובות וגם לדף המוגב
  2. לחיצה על שם העמוד, בפינה השמאלית העליונה, שבדרך-כלל מובילה לדף “בק-לינקס”, תיקח אותך מדף התגובות לדף המוגב

ההוא 2007/07/25 13:08

2. מגניב ועובד היטב. יופי טופי. אני לא יכול לתת לך אלפיים אקס פי (כי לגולה נתתי את זה על הבנות אור פנים משחקיות), אבל אני אתן לך איזה 666 אקס פי.

את 1 נבדוק עוד שניה!


אני 2007/07/25 13:43

אה, חכה שתבין מה קרה לטבלת הסטאטס המופלאה שלנו.


אני 2007/07/25 16:09

ואני אפילו לא מדבר על הבינגו המטורף שרץ שם, או על היכולת להפנות בצורה ישירה לטבלא של דמות ספציפית, אלא על משהו שקשור בעכבר. בקליק, ואפילו בדבל-קליק.


ההוא 2007/07/25 16:14

אם אתה חושב שהמתנתי עד עכשיו לזה אתה טועה! אני קלטתי ברגע האמת(!!!), מיד, את השינוי, וצפיתי בדאבל בינגו + אקסטרות.

אני מקווה שגם חשבת על המשמעות של המשפטים במקומות המתאימים… כי אלו צריכות להיות דרכי פעולה, ולא תמיד ברור לי מה היא הדרך פעולה שאתה מתכוון אליה.


אני 2007/07/25 16:15

ואם אנחנו מדברים על נעם, אז שיהיה ברור, אני דורס אותו במטרה לראות משהו מעניין שצומח מהקונפליקט בינו לבין נועם הישן. בגלל זה הורדתי לו ו“ו, שיהיה קל להבדיל בויקי ולא נחטא בטונואיות. כמו נעם.


ההוא 2007/07/25 16:21

אני לא בטוח מתי אני אגיע לנועם/נעם. אני כרגע עסוק במלכה ובביסוס של האישיות שלה. על נעם אתה די השלטת בחופזה, והוא או ימתין בפינה או שאתה מוזמן להתחיל פשוט להריץ אותו בעצמך.


ההוא 2007/07/25 16:22

דרך אגב, נועם היה בין כחמישים. נעם הוריד איזה עשרים שנה לפחות בגיל…


אני 2007/07/25 16:30

אני לא חושב שהוא ממש הוריד בגיל. אני לא יכול לעשות כזה דבר כרגע. כלומר, אני יכול, אבל אני לא רוצה.

עד ששמעון מתחבר חזרה לממצצה של המחוקק, כל מה שהוא מוריד לנועם זה את הו”ו. הזין נשאר, והשנים נשארות. אבל נעם מתלבש אחרת, ומתאפר, ומתנהג צעיר יותר. ואולי יום אחד. לך תדע.

התמונה, אגב, היא של גבר. אם היו ספקות.


ההוא 2007/07/25 16:54

ממתי שמעון התחיל עם הקטע הרב מיני שלו? שקרן הוא היה זמן רב, אבל מאיפה מעשי המין הסוטים ורב המיניים הופיעו?


אני 2007/07/25 17:20

זו בברור השפעה של מלינה, אבל אני חושב שזה מתחבר נהדר לענין שבירת האטאביזמים הישנים. אם אין מוסר אז אין שום סיבה לא לקבל בתחת מקשישה שנקראת על-שם סבתא שלך.

את הרב-מיניות שמעון רואה כ“על-מיניות”, וגם זה מתחבר לו יפה מאד לעניין האני הפלואידי (ר' משפטים חדשים ב“האני”).


ההוא 2007/07/25 17:25

לקבל בתחת מקשישה, זה לא עניין של מוסר :) גם גנבים ורוצחים לא היו רוצים את זה. זה משהו בין חברתי לבין אישי - עם טונים של בעיות פסיכולוגיות קשות ביותר.

אתה נהנה להפגיש את הפיצ'ארים החדשים אה :)

כן, יש פלואודיות במשפטים. אני תוהה למה דחפת את העץ לאני שלוש. זה מחליש אותך, לא מישהו אחר…


אני 2007/07/25 17:56

כמובן שזה ענין של מוסר. וכמובן שגנבים ורוצחים כפותים לאותם חוקי מוסר. לפעמים רק בגלל זה הם נעשים רוצחים (ע“ע רסקולניקוב).

לא הבנתי למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמשפט מחליש אותי. המשפט עומד לשימושי. כשאני צריך לגרוע מהאני, אני יכול להשתמש בו. בשביל זה יש שם משפט, לא?


ההוא 2007/07/25 18:03

(לגבי המשפט) נקודה טובה.

(לגבי רוצחים) - אני חושב שאתה מבלבל מוסר וחוקים חברתיים.

לגבי מוסר: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A8

ולגבי חוק חברתי, הדבר הכי קרוב שמצאתי היה קונפורמיות, לא בדיוק מה שהתכוונתי אבל זה נותן מראה מקום: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9D


אני 2007/07/25 18:23

אז זהו בדיוק. אתה חושב שיש הבדל. שמעון חושב שלא. שמעון יודע שהכל חלק ממטווה השקרים. ודרך-אגב, ויקיפדיה לטובת שמעון. מעצם הגדרתה :-)

בכל-אופן, למה אני טורח להכניס שכלולים לויקי אם אתה לא משתמש בהם? קישור לויקיפדיה עברית נראה ככה:

[[viki>אדולף אייכמן]]

והתוצאה: אדולף אייכמן.

עוד קיצורים כאן


ההוא 2007/07/25 18:25

גם אני לטובת שמעון!

ובוא ננסה את זה…

שמעון


supernova/נעם.txt · מועד השינוי האחרון: 2013/11/04 12:53 על ידי dm